Soluție modernă extrem de flexibilă
Software evidență contracte și abonamente
Soft pentru managementul eficient al contractelor și abonamentelor.


Selectsoft - Evidență contracte și abonamente
Rated 4.9 of 5
Cum te ajută Selectsoft - Gestiune Stocuri?

Evidența stocului

Emitere documente contabile

Aplicație dedicată managerilor

Emitere documente de vânzare

Dispozitive mobile

Transfer în aplicații de contabilitate

Evidență contracte și abonamente
Caracteristicile generale ale aplicației
O aplicație software care te ajută să lucrezi mai rapid, mai eficient.
- evidența clienților
- gestionarea contractelor de abonament ale clienților
- definirea intervalului de facturare (lunar, trimestial, anual, etc)
- definirea valorii abonamentului și a serviciilor oferite în lei sau valută
- generarea automată a facturilor aferente contractelor
- tipărirea automată sau transmiterea prin email a facturilor
- rețea – posibilitatea de operare de pe mai multe stații sau puncte de lucru
- administrarea aplicației și de la distanță prin intermediul Internet-ului
- viteză și siguranța datelor datorită folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server
- posibilități de preluare și transfer de date din și în diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, rețete și parteneri din fișier Excel)
- exportul rapoartelor în diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
- transfer automat în diferite aplicații de contabilitate financiară: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET, Softerom, etc
Care sunt beneficiile implementării?

Studii de caz
Module suplimentare
Indiferent în ce industrie activezi, alege oricând să integrezi un modul suplimentar în funcție de nevoia afacerii tale.
Mobile Inventory
Gestionează fluxurile de lucru a stocurilor de marfă din magazine sau depozite.
e-Commerce API
Sincronizează magazinul online și sistemul de gestiune prin API personalizat.
Service
Automatizează procesele companiilor care oferă serviciide reparații și mentenanță.
Call Reciever
Identificarea apelantului și a datelor de contact prin sincronizarea cu sistemul informatic.
Display Client
Interfață de afișare pe display dedicat clientului a produselor și a totalului de plată în momentul vânzării.
Mobile Manager
Raportează managerilor informații și rapoarte financiare pe orice dispozitiv mobil Android.
Integrare Contabilitate
Transferă informațiile necesare în programul de contabilitate financiară.
Producție
Evidența clară a consumurilor de materie primă bazat pe rețetar
Tichete Suport Clienți
Înregistrează solicitările clienților și optimizează procesul și viteza de reacție a rezolvării lor.
Parc Auto
Management al flotei și setarea alertelor pentru reînnoirea documentelor specifice.
Marketing
Transmiterea automată a mesajelor sau ofertelor prin email sau SMS către clienți.
Mobile Sales Force
Automatizează vânzarea și distribuția companiilor cu rețea proprie de agenți de vânzări.
Oferte
Generarea și trimiterea automată a ofertelor comerciale către parteneri.
Dashboard
Indicatori financiari centralizați într-un Tablou de bord care îți oferă grafice comparative în timp real și o imagine de ansamblu a activității.
Display Shop
Interfață de afișare pe un display a produselor (poze, denumiri, țara de origine și prețuri sincronizate în timp real).
Contracte
Gestionarea contractelor prin facturare automată a serviciilor recurente.
Fii la curent cu noutățile noastre
Despre funcționalități implementări domenii activitate
Actualizate săptămânal.
Scriem deseori despre noutățile din domeniu, despre soluțiile software pe care le oferim și împărtășim tips & tricks care cresc performanțele afacerii tale.