Selectsoft | Actualizări MAI

Selectsoft | Actualizări MAI
Știai că soluțiile software Selectsoft se îmbunătățesc zi de zi?

Soluția software de gestiune și vânzare dedicată industriei Horeca, oferă o viziune de ansamblu asupra preluării comenzilor de la clienți, totodată asigură o comunicare eficientă și în timp real între ospătari, bucătărie, manager și contabilitate, întrucât se adaptează perfect activității de tip Horeca și poate fi personalizată în funcție de dimensiunea și nevoile fiecărei afaceri.

Pret in functie de greutate

1. Stabilirea prețului în funcție de greutatea reală

Funcționalitatea aceasta este utilă în momentul în care se percepe un cost pe gramajul produsului, de exemplu „pește”.

Ospătarul trimite comanda la bucătărie cu produsul „pește” doar informativ, după ce informația ajunge la bucătărie, se va lua „peștele”, se va cântări înainte de a-l pregăti și îi va spune ospătarului când preia comanda de la bucătărie, care a fost greutatea produsului, pe care ulterior să o poată bona corect.

Recomandari predictive produse

2. Listă sugestii produse

Utilizează seturile de recomandări predictive pentru produse din programul Selectsoft atunci cand preiei o comanda de la clienți.

În momentul când ospătarul bonează un produs, sistemul software poate afișa o listă de sugestii cu ce produse s-ar mai putea adăuga pe comandă, de exemplu: 

Dacă se bonează un piept de pui, se afișează ca și sugestii, o listă de garnituri sau sosuri pe care i le poate recomanda clientului, iar după, poate chiar o listă cu deserturi.În acest fel clientul poate lua o decizie mai ușor, iar ospătarului îi este mai ușor să le marcheze.

Produse aditionale

3. Recomandare produse adiționale

Recomandarea produselor este indicată pentru activitățile de tip servire la tejghea sau bar, mai ales dacă dorești să atragi atenția spre produsele adiționale sau conexe, unui client care este deja pregătit să cumpere. Poți face cu ușurință asta din programul Selectsoft.

Dacă un client a comandat Hamburger + garnitură, operatorului i se afișează un mesaj:  ”Ați oferit și un desert?”. Astfel încât acesta să nu uite să recomande produse suplimentare înainte de finalizarea comenzii.

Opțiune de bacșiș în aplicația mobilă

4.  Adăugare bacșiș din aplicația mobilă

În urma modificărilor legislative care au intrat în vigoare de la începutul anului, am adăugat și posibilitatea de a înregistra bacșișul primit de la client direct din aplicația mobilă. Asta înseamnă că ospătarul va putea întreba chiar în momentul încasării dacă se dorește sau nu oferirea unui bacșiș, fără a mai fi necesar să se deplaseze la calculator pentru a-l adăuga și pe urmă să vină din nou la masa clientului cu nota de plată.

Related Posts