Selectsoft | Actualizări Septembrie

Selectsoft | Actualizări Septembrie
Solutie software_modificari_Selectsoft_Verificator de pret

1. Verificator de pret în interfața POS

Descoperă o nouă modalitate de a verifica rapid și ușor prețurile și stocurile produselor dorite într-un mod simplu și eficient! Cu ajutorul Verificatorului de Preț în Interfața POS, nu mai este necesară introducerea manuală a fiecărui produs sau anularea bonului în cazul unei greșeli. Acum, toate aceste informații sunt la îndemâna operatorului prin simpla scanare a codurilor de bare. Economisește timp prețios și asigură-ți un proces eficient în cadrul punctului tău de vânzare!

Sistem informatic_Selectsoft_modificari

2. Tipărire bonuri fiscale de pe mobile

Ai nevoie de o soluție rapidă și portabilă pentru a-ți gestiona bonurile fiscale? Cu aplicația Mobile Manager, poți emite bonuri fiscale direct de pe telefonul tău mobil, indiferent de locul în care te afli. Cu doar câteva apăsări de buton, poți tipări bonurile fiscale necesare direct de pe ecranul telefonului tău. Fii eficient, comod și profesionist în același timp cu soluția Mobile Manager. Economisești timp prețios și ai întotdeauna acces la documentele fiscale necesare.

Solutie software_modificari_Selectsoft_Factura pdf de pe mobile

3. Tipărire și export PDF al facturilor și chitanțelor de pe mobile

Ai nevoie de o soluție simplă și eficientă pentru facturarea ta? Cu ajutorul aplicației noastre mobile, poți acum emite facturi și chitanțe direct de pe telefonul tău, iar dacă ai nevoie de o copie în format fizic, nicio problemă! O poți tipări într-o clipită pe o imprimantă sau o poți salva în format PDF.

Mai mult decât atât, în zona dedicată încasărilor și plăților, ai posibilitatea de a selecta factura dorită, doar printr-o  apăsare lungă a acesteia. Apoi, odată ce apeși pe butonul „Tipărire”, vei putea vizualiza factura exact așa cum va arăta atunci când o vei printa. Nu rămâne decât să apeși din nou butonul „Tipărire” pentru a scoate factura la imprimantă.

Solutie software_modificari_Selectsoft

4. Anulare rezervări

Oferă o experiență impecabilă pentru oaspeții tăi cu funcția de anulare a rezervărilor! Cu această caracteristică avansată, vei avea o evidență mai corectă a planului hotelier, fără a crea confuzii sau probleme pentru oaspeți.

Oaspeții vor fi încântați să știe că pot anula rezervările în cazul în care se răzgândesc, iar tu vei evita situațiile neplăcute de a anunța indisponibilitatea unei camere din cauza unei rezervări ce nu a fost marcată ca fiind anulată. Simplu și eficient, vei putea anula rezervarea din opțiuni avansate, iar acestea se pot vizualiza din meniul Rapoarte->Rezervări anulate

Related Posts