Skip to main content

Selectsoft | Actualizări NOIEMBRIE 2023

Actualizari noiembrie soft gestiune

Noutățile lunii:

1. În momentul creării unui bon fiscal cu RO în bar-restaurant, acum RO-ul se va cere în momentul apăsării butonului de cod fiscal, nu în momentul încasării notei de plată.

2. La retur, acum programul va calcula câte bucăți s-au vândut înainte de retur pentru a verifica dacă este cazul.

3. La generarea facturilor din note de plată multiple, putem alege perioada în care să selectăm facturile.

4. La retipărirea bonului fiscal din POS, va afișa acum o tastatură numerică pentru a fi mai ușor de apăsat.

5. În momentul introducerii unui cod de produs nou, va verifica codul produsului și între codurile echivalente ale altor produse.

6. Acum, la selecție multiplă în nomenclator, la modificarea coeficientului unității de măsură 2 se vor accepta 4 zecimale.

7. La operații cu casa fiscală, există două opțiuni noi: Listare Z după perioadă și XML după număr.

8. Modulul de hotel poate fi integrat cu Channel Manager, prin care se pot prelua automat rezervări și atribui disponibilități pentru diverse platforme online (peste 500 de platforme), printre care cele mai importante: Booking.com, Travelminit.com.

9. Verificatorul de preț acum va căuta prețul din nomenclator în funcție de gestiune.

10. Fontul de pe mese va putea fi configurabil de acum.

11. După emiterea unui bon fiscal din interfața POS, dacă există prezent calculatorul de rest, acum acel rest va rămâne pe ecran pentru a nu pierde informația.

12. Acum, în orice ecran de selecție a datei (calendar), se va putea calcula numărul de zile sau numărul de luni de la data selectată/data curentă.

13. Poți vizualiza descrierea produsului direct din interfața POS prin apăsarea dublu-click pe produs.

14. La exportul în Arhimedes, acum vor apărea și tipurile de bunuri.

15. În partea de jos a programului, se va afișa, în mod mai accesibil, soldul casei care se actualizează periodic. Conform modificărilor legislative, acesta nu trebuie să depășească 50.000 / zi / punct de lucru.

Îmbunătățiri aduse

16. În momentul stornării unui document din ecranul de ieșiri, acum se pot introduce servicii suplimentare într-un mod mult mai ușor.

17. Când se finalizează o comandă în Bar & Restaurant folosind moduri de plată multiple, s-a îmbunătățit modul de alegere a clientului din acel ecran.

18. S-a adăugat tastatura numerică la transferul pe camere.

19. Există simbol pentru separatorul de mii în șablonul de rambursuri.

20. Există posibilitatea de a restricționa modificarea unui document care nu a fost creat de utilizatorul conectat.

21. De acum, se pot reîncărca aceleași carduri cadou.

22. Există filtru după utilizator la Realizări.

23. La rapoartele de restanțe va afișa valuta corectă pe raportul tipăribil.

24. La importul și actualizarea de produse, denumirea nu mai este limitată la 90 de caractere.

25. Rezervările anulate acum nu vor mai apărea în rapoartele de hotel.

26. Se pot exporta sumar în PDF rapoartele de intrări și ieșiri.

Solutie-software-actualizari-noiembrie-2023