Skip to main content

Știi cum e în industria ospitalității, unde fiecare detaliu contează și ești mereu pe fugă să te asiguri că totul merge ca pe roate. Când vine vorba de a-i face pe clienți fericiți, orice secundă face diferența. Haide să afli despre cum două soluții software și tehnologia pot lua greul de pe umerii tăi, ridicând ștacheta la nivelul serviciilor și eficienței.

Mai multă rapiditate cu soluții software dedicate

1. Mobile Waiter – Selectsoft

Gestionează cu ușurință comenzile de la masă!

Mobile Waiter este un modul dedicat preluării comenzilor din restaurant sau terasă, pe orice dispozitiv mobil – Android, având rolul de a eficientiza viteza de preluare a comenzilor și de a elimina erorile de comunicare frecvent întâlnite. Ospătarii pot introduce simultan mai multe comenzi direct de la mesele clienților, iar comenzile sunt transmise în timp real pentru preparare la bar și bucătărie. Odată finalizată comanda, ospătarul primește o notificare prin care este informat că se pot livra la masă preparatele comandate.

Caracteristici Mobile Waiter:

  • dispunere vizuală a mesei cu coduri de culori în funcție de disponibilitate, asigurând o repartizare mai rapidă a locurilor;
  • gestionare fiabilă a meselor;
  • preluarea mai rapidă a comenzilor;
  • transfer instantaneu al comenzilor către bucătărie sau bar;
  • operațiuni mai rapide, ceea ce înseamnă un timp mai scurt de servire al clienților.

2. Mobile Waiter – Selectsoft

Optimizează bucătăria și accelerează servirea!

Kitchen Screen oferă o gestionare eficientă și rapidă a comenzilor fiind mai eficientă decât în cazul utilizării unei imprimante de bonuri de comandă, deoarece bucătarul este avertizat vizual și sonor în momentul în care apare o comandă nouă, urmărește vechimea comenzilor evidențiate prin culori diferite, vizualizează comenzile în diferite tipuri de afișări comenzi, produse, feluri de mâncare, etc. Utilizând acest modul, bucătarul va avea o evidență mult mai clară asupra comenzilor, având posibilitatea de a modifica starea fiecăreia: în așteptare, în lucru, finalizată, iar ospătarul va fi informat în momentul finalizării comenzii.

Caracteristici Kitchen Screen:

  • gestionarea eficientă a comenzilor;
  • diminuarea erorilor;
  • eficientizarea proceselor de lucru;
  • prioritizarea corectă a comenzilor;
  • flexibilitate în gestionarea comenzilor;
  • îmbunătățirea comunicării.