Skip to main content

Despre client

Prime Burger este un lanț de restaurante cunoscut pentru burgerii premium din carne 100% vită Angus, cu locații în mai multe orașe din România, inclusiv Baia Mare. Brandul se remarcă prin calitatea ingredientelor utilizate și angajamentul față de satisfacția clienților. Pe măsură ce afacerea s-a extins, Prime Burger a întreprins un proces de digitalizare pentru a asigura o experiență impecabilă clienților săi și pentru a eficientiza operațiunile interne.

Provocarea

Cu creșterea numărului de locații și complexitatea operațiunilor, Prime Burger s-a confruntat cu mai multe provocări operaționale, printre care:

  • Gestionarea eficientă a stocurilor, recepțiilor și comenzilor.
  • Monitorizarea și afișarea datelor în bucătărie prin intermediul Kitchen Screen.
  • Optimizarea fluxului de comenzi pentru bucătărie și livrări.
  • Necesitatea unui sistem integrat care să conecteze modulele active (Horeca, Gestiunea Stocurilor, Client Order).

De asemenea, echipa a dorit să asigure o integrare cu software-ul contabil Saga, pentru o gestionare simplificată a datelor financiare.

Având nevoie de o aplicație pentru gestionarea activității din service și a stocurilor de piese, am făcut o analiza a aplicațiilor disponibile. În urma acestei analize, am ajuns la concluzia că soluția software a celor de la Selectsoft satisface cel mai bine așteptările pe care le avem pentru administrarea activității din service și integrarea cu soluția ERP.

Adrian Banc | Logistic E Van Wijk

Soluția oferită de Selectoft pentru nevoile celor de la Prime Burger

Ca răspuns la provocările și nevoile cu care s-a confruntat clientul nostru am propus și implementat soluția Selectsoft pentru Service auto, împreună cu gestiunea stocurilor, modulul pentru evidența comenzilor de achiziție a pieselor din service și modulul pentru pontajul servisanților.

Echipa E Van Wijk a resimțit nevoia de vizibilitate și control asupra întregii activități, iar pentru asta utilizează în prezent soluția software personalizată pentru preluarea și procesarea tuturor comenzilor, asigurând trasabilitatea acestora, precum și accesul la rapoarte preferențiale, atât în timp real, cât și pentru perioadele anterioare.

Cu soluția software Selectsoft putem gestiona cu succes activitatea din service. În special avem o viziune clară asupra timpilor de lucru pentru reparații, la nivel de deviz, gestionarea facilă a stocului de piese, prin utilizare coduri de bare, dar putem și reduce stocul de piese, ținând cont de rulaje, stoc minim, stoc piese echivalente.

Adrian Banc | Logistic E Van Wijk

Rezultatul

Odată implementate soluțiile software, echipa E van wijk se bucură acum de un management eficient al activității. Printre cele mai importante rezultate obținute, se numără:

  • Acuratețe comenzi de achiziție
  • Control riguros al stocului
  • Gestionarea eficientă a volumului de comenzi service
  • Ușurință și rapiditate în pregătirea comenzilor (aplicație mobilă pentru pregătirea pieselor)
  • Gestionarea și trimiterea rapoartelor pe e-mail cu o frecvență stabilită
  • A reușit să optimizeze procesele din service

Compania Selectsoft s-a dovedit a fi un partener de încredere, unde am găsit suport când am întâmpinat probleme în utilizarea aplicației sau pentru solicitări de dezvoltări suplimentare.

Adrian Banc | Logistic E Van Wijk
Companie de trasport rutier - a reusit sa isi optimizeze procelele de lucru cu un soft de gestiune