Acum câțiva ani urmăream la TV cum consumatorii din America se călcau în picioare în magazine de Black Friday. Acum, deși într-o variantă diminuată, fenomenul a ajuns și la noi. Pentru oamenii de afaceri, există câteva momente cheie în an când totul se întâmplă la cote maxime. Dacă ai un business și vrei să faci față următorului Black Friday, ai nevoie de o soluție software care să gestioneze inventarierea stocurilor cu precizie.
Perioadele supra-aglomerate sunt un test pentru deținătorii de afaceri și doar cei foarte bine pregătiți profită cu adevărat de aceste momente. Dacă ai un business și ai de gând să faci față următorului Black Friday trecând date în Excel, vei fi dezamăgit de rezultat. Succesul începe cu un sistem de inventariere a stocurilor bine pus la punct. Iată cum te va ajuta concret soluția software Selectsoft:
1. Evidența stocului în timp real
În perioada anterioară unui boom comercial, cum este Black Friday, este important să ai o analiză detaliată a stocului. Pentru a gestiona eficient stocurile într-un mod organizat apelează la o soluție software personalizată nevoilor tale. Poți să le sortezi după denumire, cod, grupă, furnizor, dată de expirare și alte caracteristici configurabile. Știind de la început situația produselor, poți să le comanzi din timp și să fii pregătit, fără a pierde timp cu verificări în perioadele aglomerate. O inventariere corespunzătoare permite monitorizarea costurilor raportate la investiții și o apreciere mai bună a profitabilității afacerii.
2. Evidența celor mai bine vândute produse
O soluție software îți permite să vezi care îți sunt cele mai vândute produse. O afacere pierde bani când nu are suficiente stocuri sau are supra stocuri. Cel mai important, pierde bani când are suprastoc pe produsele care nu se vând și stoc redus pentru produsele de succes. Este greu să apreciezi succesul unui produs fără o moniorizare sistematică, de aceea o aplicație este alegerea cea mai eficientă.
3. E un mecanism pe termen lung
O soluție software precum soluția Selectsoft generează rapoarte care, în timp, te ajută să preconizezi volumul de marfă pe care îl vinzi. Spre exemplu, la următoarea perioada supra-aglomerată, vei avea deja o evidență a mărfii pe care ai vândut-o acum și vei putea fi mult mai bine pregătit. De asemenea, un sistem reglează toate procesele din firmă, automatizându-le și transformându-le într-un mecanism bine pus la punct.
4. Comandă rapidă și clienți mulțumiți cu o soluție software completă
Toate elementele amintite până acum te aduc în punctul ăsta. Ai stocul pentru marfă care se vinde, așadar comenzile vor fi onorate în cel mai scurt timp, iar clientul va fi mulțumit. Haosul nu poate face parte din această ecuație, dacă îți dorești să ai succes. Dar atunci când afacerea ta devine un sistem care funcționează optim, nici nu se pune problema de agitație și haos. Este important să știi că dezorganizarea poate fi ușor reperată de către client și nimeni nu își dorește să cumpere dintr-un loc în care nu poate avea încredere.
Așadar, cu Black Friday bătându-ne la ușă, e timpul să te pregătești temeinic pentru ca afacerea ta să profite din plin de pe urmă acestei perioade. Investește într-o aplicație, iar aceasta îți va face afacerea mai profitabilă!
Contactează-ne pentru o analiză mai detaliată a afacerii tale și detalii suplimentare privind sistemul Selectsoft!