Skip to main content

Te-ai documentat și te-ai convins că afacerea ta poate avea numeroase beneficii în urma unui proces de automatizare. Așadar, ai luat decizia de a achiziționa o soluție software. Felicitări, ai luat decizia corectă! Dar acum urmează întrebarea firească: de unde îl achiziționezi? La fel ca în orice domeniu, și în cel al dezvoltării unui astfel de sistem cum este Selectsoft, există:

  • dezvoltatori, adică cei care au creat efectiv sistemul;
  • retaileri care vând softuri pe care nu le-au dezvoltat ei, ci le-au achiziționat la rândul lor de la dezvoltatori.

Avantajele oferite de o soluție software

Îți prezentăm câteva avantaje importante pe care le ai în momentul în care achiziționezi softul de la dezvoltatorul său inițial.

Asistență

Acesta este punctul cel mai important. Este evident că echipa care a gândit, proiectat și creat softul respectiv știe absolut totul despre el. Nu există întrebare la care aceștia să nu aibă răspuns. Este adevărat că dezvoltarea tehnologiei a permis crearea unui soft performant, pe care te poți baza și în care poți avea încredere. Însă este firesc că există posibilitatea ca la un moment dat acesta să afișeze o eroare. Poate fi ceva mărunt, însă tu, ca și client fără cunoștințe avansate de programare, te vei afla în imposibilitatea de a rezolva problema. În acel moment, apelezi la firma de la care ai achiziționat soluția software. Dacă l-ai cumpărat de la dezvoltator, procesul va fi unul extrem de simplu, întrucât, așa cum spuneam, pentru echipa care l-a creat, softul nu are niciun fel de secrete. Dar dacă l-ai cumpărat de la un alt retailer, acesta cel mai probabil nu se va descurca la fel de bine în rezolvarea unei probleme tehnice.

Tot în categoria asistență, este important să menționăm faptul că Selectsoft este o echipă locală, formată din tineri entuziaști și talentați. Spre deosebire de o multinațională în care nu știi niciodată cum dai de cineva, aici problema se rezolvă rapid, iar clientul are contact direct cu dezvoltatorul.

Acreditare

Selectsoft este o soluție software de gestiune care poate fi utilizat în diferite entități comerciale: magazin, restaurant, hotel etc. Iar elementele pe care le gestionează, pe lângă partea organizatorică, se referă și la rapoartele contabile. Acreditarea este așadar vitală pentru buna funcționare a soluției software de gestiune și a afacerii tale, și totodată pentru a fi în deplină legalitate. Achiziționarea softului de la dezvoltator garantează automat acreditarea. Achiziționarea sa de la diverși retaileri implică un risc. Din păcate, nu toți aceia care vând programe de acest gen se preocupă de aspectul acreditării. Acest lucru îți poate pune în pericol afacerea.

Personalizare soluție software

Fiecare afacere este diferită, așadar este normal să aibă necesități diferite. Din fericire, unul dintre cele mai mari avantaje ale unei aplicații este dinamicitatea ei. Domeniul tehnologiei este orice, dar nu plictisitor, așadar toate elementele unui astfel de soft pot fi adaptate cerințelor clientului. Dacă tu, ca și client, consideri că ai nevoie ca softul să fie modificat pentru a se potrivi perfect afacerii tale, poți să discuți aceste aspecte cu dezvoltatorul. Dacă ideile tale sunt fezabile, ele pot fi puse în practică de echipă și astfel rezultatul va fi unul perfect. Este evident că o astfel de cerință nu poate fi pusă în practică decât de persoanele care au dezvoltat aplicația și o cunosc îndeaproape. Subliniez din nou importanța achiziției softului de la dezvoltator.

Ca antreprenor, este important să iei decizii inteligente, pentru ca afacerea ta să fie una prosperă pe termen lung.

Solutie-software-actualizari-septembrie-2023

Leave a Reply