Horeca | Integrare Selectsoft & METRO Cash & Carry

Horeca | Integrare Selectsoft & METRO Cash & Carry

Preluarea automată a facturilor METRO prin Selectsoft în Horeca

Industria Horeca se confruntă constant cu provocări legate de gestionarea eficientă a timpului și resurselor. Procesul manual de preluare a facturilor este adesea consumator de timp și predispus la erori, ceea ce poate duce la probleme de inventar. Datorită colaborării cu METRO Cash & Carry, am dezvoltat o interfață de preluare automată a facturilor, special concepută pentru a întâmpina nevoile specifice afacerilor din Horeca.

Caracteristici principale ale interfeței

Interfața dispune de funcții avansate care transformă radical modul în care sunt preluate facturile și recepționate mărfurile. Printre aceste caracteristici se enumeră: 

  • Sincronizarea în timp real cu catalogul Metro

  • Importul automatizat al facturilor Metro

  • Prelucrarea recepției facturii importate în interfața specială a modulului de import

Beneficiile implementării

Procesele de recepție și facturare sunt realizate mult mai rapid, cu o reducere semnificativă a erorilor umane.

Minimizarea erorilor și reducerea timpului de procesare a facturilor scade costurile operaționale.

Fluxul de lucru este optimizat, personalul putând să se concentreze mai mult pe servirea clienților și pe alte activități cu valoare adăugată.

Cum poți să beneficiezi de importul Metro?

Adoptarea interfeței de preluare automată a facturilor Metro în Selectsoft este un proces simplu, care începe cu o consultație cu un specialiști din echipa Selectsoft. În cadrul acestei consultări inițiale, vei avea oportunitatea să discuți direct nevoile specifice afacerii tale și să explorezi în detaliu funcționalitățile și beneficiile interfeței.

Te așteptăm la o discuție pentru detalii suplimentare despre implementare și procesul de integrare.
Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *