Skip to main content

Selectsoft | Actualizări APRILIE 2024

Actualizari-selectsoft-aprilie

Noutățile lunii:

General

Îmbunătățiri aduseBeneficii
1. În momentul stornării unei facturi, dacă se va prelua parțial cantitatea și există un discount aferent poziției stornate, se va prelua și discount-ul proporțional cu cantitatea– corectitudinea financiară
– transparența în calculul discounturilor
– reducere risc erori
2. Îmbunătățirea modalității de a tipări coduri QR în soluția Selectsoft, acestea se folosesc în mod obișnuit pentru a tipări codurile de produs sau link-uri de plată către euPlatesc– generarea mai rapidă și eficientă a codurilor QR
– facilitează procesele de inventariere, plăți și marketing
– îmbunățește experiența utilizatorului și eficiența operațională
3. Acum, la preluarea parțială din avize se pot selecta și parțial cantități din poziția respectivă și se va face și o verificare de stoc, dacă documentul din care preluăm nu afectează stocul– crește flexibilitatea în gestionarea inventarului
– asigură acuratețea stocurilor
– prevene erorile și suprapunerile în gestiunea stocurilor
4. La preluarea avizelor de intrare din avize de ieșire, dacă există diferențe între cotele de TVA, se vor actualiza și în locul în care se preia avizul de ieșire– conformitatea fiscală și acuratețea datelor financiare
– simplifiă procesele contabile și de raportare
5. La preluarea pozițiilor pe un document de intrare se va face o verificare suplimentară și, după furnizorul documentului. Produsului atașat în momentul sincronizării, va fi luat prioritar produsul al cărui furnizor atașat este cel pe documentul de recepție– corectitudinea și relevanța produselor preluate
– acuratețea datelor și gestionarea stocurilor
6. Despărțitorul de mii acum este un spațiu în loc de punct, iar valorile sunt aliniate la dreapta, în tabloul de bord– îmbunătățește lizibilitatea și claritatea datelor financiare
– facilitează interpretarea rapidă și corectă a informațiilor
7. La introducerea parolei de acces la semnătura digitală, s-a adăugat un buton prin care se poate vizualiza parola în clar– îmbunătățește ușurința utilizării
– reduce riscul de erori la introducerea parolei
– sporește securitatea și accesibilitatea
8. e-Factura funcționează și pentru neplătitorii de TVA care întocmesc facturi în valută– extinde funcționalitatea e-Factura
– asigură conformitatea legală
– facilitează tranzacțiile internaționale pentru companiile neplătitoare de TVA
9. Acum se pot trimite în platforma e-Factura și documente în valută care provin de la unități neplătitoare de TVA– extinde capacitatea de raportare și conformitate a platformei e-Factura
– facilitează gestionarea tranzacțiilor internaționale
– îmbunătățește eficiența proceselor contabile

Service

Îmbunătățiri aduseBeneficii
1. Există acum posibilitatea ca, în momentul introducerii unei manopere, să se noteze detalii despre acea manoperă care să înlocuiască denumirea generică a ei în deviz și la generarea facturii– îmbunătățește claritatea și detalierea facturilor
– oferă informații mai precise și personalizate clienților

Retail

Îmbunătățiri aduseBeneficii
1. În momentul preluării catalogului Metro, se va face o verificare a echivalentelor produselor, astfel încât să nu mai apară produse dublate în nomenclator– previne duplicarea produselor în nomenclator
– îmbunătește acuratețea și eficiența gestionării inventarului
2. În momentul returului, dacă între timp (de la vânzare până la retur) s-a schimbat cota de TVA, acum se va prelua cota de TVA inițială– asigură corectitudinea fiscală
– evită discrepanțele în calculul TVA-ului
– îmbunătățește acuratețea și transparența tranzacțiilor financiare
3. La vizualizarea pozițiilor pentru retur, acum discounturile vor apărea direct sub produs– crește claritatea și transparența informațiilor afișate
– facilitează procesul de retur
– îmbunătățește satisfacția clienților

Bar-Restaurant

Îmbunătățiri aduseBeneficii
1. Se poate căuta acum produsul după o secvență exactă utilizând semnul * înaintea cuvântului. Această căutare presupune că acel cuvânt să fie întreg folosit în denumirea produsului– crește precizia și eficiența căutărilor
– economisești timp
– reducerea erorile în identificarea produselor

Hotel

Îmbunătățiri aduseBeneficii
1. La aplicația de semnare, prin care se poate semna fișele de check-in și GDPR-ul de pe un dispozitiv mobil, acum se poate personaliza logo-ul care va apărea pe ecranul principal– posibilitatea personalizării aplicației pentru a reflecta identitatea vizuală a companiei
– îmbunătățește experiența utilizatorului
– eficientizarea timpului
2. În rapoartele de hotel, acum există un filtru prin care se pot vizualiza doar cazărilor provenite din diverse Channel Manager– permite o analiză mai precisă și detaliată a surselor de rezervare,
– facilitează deciziile strategice
– îmbunătățește gestionarea veniturilor hoteliere
Selectsoft-actualizari-aprilie-2024