Skip to main content

Context

Nevoia clădirii unui stil de viață raportat la profilul și nevoile specifice ale fiecărei persoane sau grup de persoane a devenit o tendință. Luăm deciziile tot mai mult în funcție de cum anume dorim să trăim, raportat la cine suntem și ceea ce dorim să experimentăm în fiecare etapă a vieții. 

Ne construim stilul de muncă, de cumpărături, de comunicare și socializare în funcție de aceste aspecte. Iar asta presupune că vom alege uneltele și canalele care să ne ofere cât mai multă flexibilitate în a lua decizii și a acționa. 

Numărul de tranzacții online este în creștere. Cosmetice, aparatură electrică și electronică, alimente, haine, și multe alte tipuri de produse. În același timp, antreprenorii se orientează și pe furnizarea serviciilor utilizând diferite platforme online: consultanță, fitness, workshop-uri, catering…

O soluție de gestiune care ajută utilizatorul în fiecare etapă a activității sale devine un suport și mai valoros. Acest lucru este cu atât mai important cu cât soluția este compatibilă cu un număr nelimitat de platforme și sisteme.

Soluție

Echipa Selectsoft asigură implementarea și configurarea soluției de gestiune a afacerii într-un proces în etape. În urma unei analize a activității și obiectivelor afacerii, definim fluxul optim de operații și documentare. Generăm documente și rapoarte necesare. Integrăm soluția cu platformele și sistemele relevante pentru a crea un ecosistem complex și eficient. Se configurează și implementează un sistem compatibil cu procesele de operare. Echipa de utilizatori este instruită personalizat, în funcție de rolul specific: gestiune depozit, vânzări fizice, vânzări online, raportare, management de afacere, elaborare, transferare  și interpretare date financiare.       

Integrarea Selectsoft cu platformele eCommerce permit gestionarea eficientă a promoțiilor, campaniilor de marketing și monitorizarea comportamentului clienților pentru a îmbunătăți strategia de vânzări.

Integrări Platforme eCommerce

Soluțiile Selectsoft oferă sincronizare perfectă prin integrare API cu orice tip de platformă eCommerce sau magazin online, cum ar fi: Gomag, PrestaShop, Magento, Blugento, WooCommerce.  Programul de gestiune asigură sincronizarea automată a datelor și actualizarea inventarului în timp real.

Fiecare operațiune este documentată și susținută de un sistem care actualizează datele în funcție de dinamica online și răspunde comportamentului vizitatorilor în timp real. Astfel, rezultă o documentație actualizată, structurată și centralizată în rapoarte relevante și personalizabile nelimitat. Aceste rapoarte definesc nevoile ambelor părți implicate: furnizorul de servicii și beneficiarul.

Echipa Selectsoft a dezvoltat un sistem care ia în considerare și provocările financiare. De ce un contabil ar trebui să realizeze toate documentele care pot fi generate direct din sistem? De ce un antreprenor nu și-ar dori eficientizarea timpului, a modului de lucru și a costurilor? 

Integrări Sisteme de Contabilitate

Prin transferul automat în diverse programe de contabilitate financiară (SAGA, WinMentor, Softerom, Ciel, Arhimedes ContNET, Albasoft, DSoft, Omnidata), soluțiile Selectsoft servesc drept documentație pentru operațiuni avansate de contabilitate. Documentele de contabilitate primară și rapoartele personalizate sunt adaptate obiectivelor de creștere ale afacerii. Acestea devin suport pentru fiecare pas următor și pentru decizii viitoare, în concordanță cu realitatea actualizată și potențialul de business.

Furnizorul de servicii răspunde cererii, nevoilor și comportamentului clientului. Timpul investit în operațiuni banale și repetitive se va minimiza. Utilizatorul nu trebuie să mai aleagă între unelte, ci le poate folosi pe toate cele necesare. Acestea sunt integrate într-un mediu configurat special pentru a-i ușura activitatea.

Integrare eCommerce actualizari

Leave a Reply