Cum să îți dezvolți afacerea cu o comunicare mai bună

Cum să îți dezvolți afacerea cu o comunicare mai bună

Implementarea unei aplicații software complete de tip bar-restaurant care facilitează comunicarea atât cu clienții, cât și între membrii echipei.

DESPRE CLIENT

Food-court-ul celui mai aglomerat centru comercial din zona de Nord este completat de Peperosso și Momenti. Cele două puncte (culinare) de interes răsfață clienții cu mâncare și deserturi pentru orice pofticioși.

Peperosso este un restaurant cu specific italian unde pizza este coaptă pe vatră direct în locație. Mirosul, dar și restaurantul amenajat cu gust și echipa dedicată atrag constant gurmanzii încă de la deschidere.

Momenti este o cofetărie multi-specializată care își întâmpină clienții cu preparate pe gustul tuturor.  Aici se găsesc înghețată italiană, prăjiuri proaspăt coapte, sucuri naturale, ceaiuri, cafele și băuturi răcoritoare. Diversele tipuri de gelato sunt create special de maeștri gelatieri. Aceasta a fost introdusă în orașul nostru încă din 2011. Produsele folosite la prepararea dulciurilor sunt 100% naturale și au un gust și aspect desăvârșit.

PROVOCAREA

Din cauza aglomerației din centrul comercial, mai ales la orele vârf, comunicarea dintre clienți și echipele Peperosso și Momenti se desfășura îngreunat. Au avut astfel nevoie de o soluție pentru a fluidiza interacțiunile.  să livreze comenzile rapid și corect. Practic, și-au dorit să ofere clienților o servire promptă și corectă, cu timp de livrare cât mai redus. 

Prin prisma acestei nevoi, a mai apărut o provocare. Ambele unități au avut nevoie de o metodă care să ofere transparență totală cu privire la comenzile clienților. La preluarea fiecărei comenzi, fiecare angajat trebuie să știe care e comanda corectă. Ulterior clienții trebuie să o poată confirma înainte de livrare. Mai mult, managementul și-a dorit ca, în momentul în care o comandă e gata, să poată notifica instantaneu clientul

Momenti și Peperosso, ca oricare altă afacere cu un rulaj mare de marfă, de cele mai multe ori perisabilă, au avut nevoie de o soluție pentru o mai bună gestiune a materiei prime

Cele două locații sunt dispuse în zone diferite ale centrului comercial, managerii nu puteau să verifice performanța angajaților. Această problemă i-a împiedicat să ia decizii de business potrivite. În plus, nu au reușit să stabilească criterii în funcție de care să ofere discount-uri . Ei își doreau și o situație clară a produselor care sunt cel mai bine vândute.  

SOLUȚIA

Am rezolvat toate nevoile cu care Peperosso s-au confruntat prin implementarea unei suite software complete formată din SelectSOFT Gestiune Stocuri, Bar-Restaurant și Mobile Manager

Am rezolvat problema comunicării îngreunate dintre clienți și echipă prin îmbinarea soluțiilor software și hardware. În plus, am dotat locația cu echipamente dedicate Horeca cu o extensie de monitor client.  Ea afișează produsele comandate în timp ce operatorul de vânzări le tastează. Astfel, clientul vede detaliile legate de cantitate, denumire și preț pe un ecran dedicat lui. Dacă există erori, poate face sesizări  înainte ca bonul fiscal să fie tipărit. 

Prin aplicația software Bar-Restaurant am îmbunătățit considerabil modul de interacțiune al angajaților și implicit, procesul de servire. Atunci când clientul face o comandă, operatorul o preia în doar câteva clickuri. Comanda este trimisă automat la sectiile de preparare, pizza, paste, salate, patiserie, moment în care se începe prepararea acesteia. Întreg procesul de comunicare a fost eficientizat, iar rezultatul final este o servire mai rapidă a clienților

Fiecare client primește, împreună cu bonul, un pager care îl notifică atunci când comanda e gata să fie ridicată. Astfel, comunicarea dintre echipă și client are loc în mod profesionist, și, mai ales, instantaneu. 

Pentru că rulajul de materie primă este mare în ambele locații, am eliminat și prevenit orice problemă legată de gestionarea stocurilor. Aplicația software de gestiune a stocurilor permite vizionarea și verificarea constantă a stocului. Mai mult, marfa se preia ușor și fără probleme, iar lista de inventar se poate genera în timp real. 

Aplicația oferă rapoarte complexe legate de situația încasărilor. Raportul de vânzări detaliat oferă informații privind vânzările realizate pe diferite criterii, intervale orare (de exemplu, happy hour) etc. Raportul de aprovizionare le spune managerilor exact care este cantitatea de stoc existentă și propune necesarul de aprovizionare. Toate detaliile furnizate de rapoarte sunt cuprinse într-un dashboard comprehensiv. Informația e disponibilă sub formă de grafice atractive vizual, care oferă o viziune de ansamblu asupra performanței întregii afaceri. 

Managerii au primit acces la Mobile Manager aplicația software disponibilă pe orice telefon mobil. Acest modul permite controlul afacerii chiar și de la distanță, în orice moment. Se poate consulta stocul de produse și istoricul acestora. Mai mult, se poate realiza inventarul, se pot trimite e-mailuri către clienți sau furnizori. Nu în ultimul rând, se poate ține evidența încasărilor și plăților, direct de pe telefon

REZULTATUL

Atât la Peperosso, cât și la Momenti, comunicarea dintre clienți și echipă, dar și cea din cadrul echipei, s-a fluidizat și eficientizat. Angajații lucrează mai bine împreună și reușesc să livreze produsele comandate într-un timp mult mai scurt decât înainte. Ambele locații pot face față astfel fluxului mare de clienți pe care îl au zilnic. 

Related Posts