Skip to main content

Locație fabuloasă, unde ospătarii utilizează exclusiv dispozitive mobile pentru preluarea comenzilor de la mese.​

Despre client​:

Brener –  O locație fantastică pe malul lacului Firiza, cu o priveliște uimitoare în orice moment al zile. Înconjurată de natură, unde clienții se refugiază din cotidianul urban și se bucură de o servire ca la carte din partea unor specialiști.

Provocarea​:

Și-au dorit ca preluarea comenzilor de la masa să fie eficientă, de aceea, au avut nevoie de o soluție software care să facă față unui flux de clienți crescător. De asemenea, au dorit și să asigure un timp mai scurt de servire al clienților și comunicarea dintre bucătar și ospătar să fie una armonioasă.

Clientul nostru a avut nevoie de un soft gestiune restaurant care să îmbunătățească felul în care membrii echipei lucrează împreună pentru o servire impecabilă.

Rezolvarea oferită de implementarea soluției software​:

Ca răspuns la nevoile clientului Brener, am implementat Soluția Software mobilă pentru a putea prelua mai multe comenzi din restaurant sau terasă cu ajutorul unui telefon sau tabletă Android și are rolul de a eficientiza viteza de preluare a comenzilor și de a elimina erorile de comunicare frecvent întâlnite.

Comenzile preluate de ospătari sunt transmise în timp real pentru preparare la bar și bucătărie. Odată finalizată comanda, ospătarul primește o notificare prin care este informat că se pot livra la masă preparatele comandate.

Soluția Software este utilizată pentru a simplifica procesele și pentru a îmbunătăți eficiența. Acesta oferă rapoarte precise care permit controlul situației în funcție de chelneri și mese în diferite intervale de timp și pentru a verifica numărul de comenzi onorate în funcție de oră sau de poziția meselor în restaurant sau terasă.

Rezultatul​:

Odată implementată Soluția Software, Brener se bucură de o viziune de ansamblu asupra preluării comenzilor de la clienți, prin servire la mese, dar și asupra proceselor care asigură succesul unei astfel de afaceri.

Printre beneficiile obținute se numără:

  • Timp redus de așteptare și servire a clienților
  • Aplicație intuitivă și ușor de folosit de către orice utilizator
  • Acces de la distanță la indicatorii afacerii
  • Evidența vânzărilor, cheltuielilor, profitului și rentabilității
  • Sistem informatic ușor de implementat
Solutie software restaurant

Leave a Reply