Noutățile lunii:
1. Butonul „Opțiuni avansate” a fost modificat pentru a fi mai ușor de înțeles.
2. Acum se poate restricționa un tip de document să nu fie modificabil decât de către utilizatorul care a creat acel document.
3. Configurabil, stocul se poate afișa sub denumirea alternativă în loc de denumirea simplă (util pentru aplicația în limba engleză).
4. De acum se pot introduce doar documentele care au gestiuni asociate subunităților din care fac parte.
5. La tipărirea multiplă a documentelor (tipărire documente din listă), acum se va tipări doar un singur exemplar, indiferent de câte exemplare este setat să se tipărească în mod normal.
6. S-a îmbunătățit preluarea de documente de recepție din platforma SPV; acum vor apărea mai multe detalii legate de recepție și se poate previzualiza factura înainte de import.
7. Fontul meselor în planul de mese se mărește în funcție de cât de mare este masa respectivă.
8. La tipărirea etichetelor METRO, acum se va putea afișa și prețul înainte să fie redus.
9. La raportul ofertă de preț, acum se vor bifa implicit prețurile în funcție de cum sunt notate în nomenclator.
10. Rapoartele de hotel pentru cheltuieli acum se calculează corect.
11. La raportul pentru ofertele de preț, bifa pentru afișarea stocurilor disponibile funcționează acum.
12. S-a rezolvat o problemă prin care se deconecta aplicația în ecranul de adăugare piese noi pe comanda de service dacă nu se făcea nicio operație timp de câteva minute.
Fii la curent cu noutățile! Ia legătura cu noi pentru a descoperi ce beneficii poți avea și cum poți activa aceste funcționalități.