Skip to main content

DESPRE CLIENT

Prima noastra întrebare a fost acum mai bine de 6 ani, încă de la deschidre, ce reprezintă de fapt Pressco? Si am primit următorul răspuns: 


Noi, la PRESSCO, ne dorim ca fiecare ceașcă de cafea să ofere o experiență memorabilă care să rămână cu tine mult timp după ce ai gustat-o. De aceea prăjim doar cafea de specialitate, de sezon iar prăjirea este light astfel încât rezultatul din ceașcă să fie mereu surprinzător.


Am înțeles că Pressco va oferi o experiență senzorială completă, folosind cafea de specialitate. Aceasta poate fi achiziționată și în pachete personalizate. Pressco are și un magazin online care facilitează vânzarea acestor produse. Astfel, clienții se pot bucura de cafea de specialitate oricând și de oriunde, fără a mai fi nevoie să se deplaseze în cafenea, prin plasarea unei comenzi direct pe site.

PROVOCAREA

Pressco și-a dorit ca toate procesele și fluxurile de lucru din companie să fie automatizate prin integrarea sistemului de gestiune cu magazinul online. Era nevoie de un sistem de gestiune sincronizat cu magazinul online care să ajute la gestionarea cât mai eficientă a comenzilor online, eliminând necesitatea implicării factorului uman în fiecare proces.

SOLUȚIA PROPUSĂ – UN SISTEM DE GESTIUNE SINCRONIZAT CU MAGAZINUL ONLINE

Pentru a le rezolva nevoile, am propus și implementat integrarea completă a sistemului de gestiune Selectsoft împreună cu magazinul online. Având în vedere că magazinul online este orientat către două categorii de consumatori, B2B și B2C, sincronizarea trebuia să fie perfectă pentru a nu pierde niciun client și pentru ca comenzile să fie onorate cu precizie.

În primul rând, s-a eliminat problema în care un angajat trebuia să actualizeze manual prețurile sau stocurile. Prețurile sunt acum actualizate în timp real, iar stocurile sunt încărcate automat în sistemul de gestiune sincronizat cu magazinul online. Pe site apare în orice moment situația corectă a stocului de cafea disponibil.

Toate informațiile referitoare la client, adresa de facturare/livrare sau solduri sunt preluate direct din site. Astfel, există în permanență informații actualizate despre clienții care cumpără prin intermediul magazinului online. Cu câteva click-uri se generează documentele de vânzare aferente, cum ar fi facturile și avizele.

Există acces instant la istoricul comenzilor, iar metodele de fidelizare pot fi aplicate clienților care cumpără frecvent. Magazinul online, integrat cu serviciile de curierat, calculează costul de livrare instant și trimite automat notificări despre statusul comenzilor.

Clienții pot alege modalități multiple de plată: ramburs, card sau rate. Toate aceste informații noi despre clienți ajută la gestionarea eficientă a strategiei de marketing. Se pot urmări diverse rapoarte de vânzări și comportament al clienților din magazinul online, ceea ce poate genera vânzări mai mari prin tehnici de up-sell sau cross-sell (sugestii de produse similare, ce au cumpărat alți clienți sau produse complementare).

REZULTATUL

Pressco a făcut față provocărilor de a livra cafeaua proaspăt prăjită într-un mod cât mai eficient. În contextul actual, a răspuns nevoilor de schimbare ale devoratorilor de cafea prin utilizarea unui soft de gestiune integrat. Acest soft conectează și automatizează procesele și fluxurile de lucru din cadrul afacerii.

Leave a Reply