Skip to main content

Implementarea unei aplicații software care susține creșterea rapidă a fitofarmaciei AgriNin. Această aplicație software facilitează gestionarea eficientă a stocurilor și a comenzilor, contribuind semnificativ la succesul afacerii.

DESPRE CLIENT

Fitofarmacia AgriNin comercializează produse agricole, accesorii pentru animale de companie sau de fermă și hrană pentru acestea. Afacerea a început din pasiune pentru tot ce înseamnă agronomie și zootehnie. Așadar, în mod natural, business-ul s-a bucurat rapid de o creștere treptată. În momentul de față magazinul are două puncte de lucru. Încă de la deschidere clienții au apreciat calitatea produselor. Mai mult, ei s-au bucurat și de sfaturile folositoare în materie de soluții potrivite problemelor legate de protejarea plantelor împotriva dăunătorilor. 

PROVOCAREA

Odată cu creșterea rapidă a afacerii a început să crească și numărul de clienți. Acesta a fost și momentul în care a apărut prima problemă – nevoia unei soluții care să ajute la preluarea și vânzarea mărfii în mod corect. Managementul avea nevoie să știe în orice moment ce produse au intrat în stoccare s-au vândut cel mai rapid și cum să își ajusteze necesarul de comandă

Cu timpul, afacerea și-a deschis un alt punct de lucru. Automat a apărut o nouă provocare: nevoia de a interconecta prin intermediul aceleiași aplicații ambele locații. Folosirea a două aplicații de gestiune diferite nu era o opțiune fiabilă pentru afacere.

Cu o afacere distribuită acum pe o zonă geografică mai largă, controlul afacerii a devenit mai greoi. Cu timpul și atenția distribuite spațial, managerul a avut nevoie de suport în ceea ce privește controlul afacerii de la distanță.

SOLUȚIA

Luând în calcul toate nevoile cu care fitofarmacia AgriNin s-a confruntat, am propus și implementat o aplicație software completă formată din Selectsoft Gestiune stocuriPOS Magazin și aplicația Mobile Manager

În urma implementării aplicației software, fitofarmacia AgriNin a schimbat și optimizat procesul de preluare și vânzare a mărfii. Am dotat fiecare magazin cu echipamentele IT specifice vânzării, și anume POS-uri și cititoare de coduri de bare. Fiecare produs care intră în stoc este preluat corect în gestiune. În momentul vânzării, el se scade automat și corect din stoc. 

O mare parte dintre produsele comercializate de fitofarmacia AgriNin sunt sezoniere. Aici ne referim în special la bulbi, semințe și alte soluții special preparate pentru eliminarea dăunătorilor de pe plante. Cantitatea acestora variază în funcție de disponibilitatea din stoc, dar și în funcție de sezon. Cu ajutorul aplicației software Selectsoft Gestiune Stocuri am ajutat la automatizarea activității comerciale. 

Cum? Ei bine, în momentul recepției mărfii fiecare produs este trecut într-un registru care oferă informații legate de evidența stocului în timp real. Produsele sunt clasificate în funcție de denumire, cod, furnizor, dată de expirare, lot sau orice alt parametru relevant pentru afacere. Aplicația software generează apoi cu ușurință rapoarte complexe privind vânzările și situația stocului. Mai mult, managementul nu este nevoit să facă manual calcule și situații.

CE PROCESE AU FOST OPTIMIZATE CU APLICAȚIA SOFTWARE IMPLEMENTATĂ?

Interfața e prietenoasă, ușor de utilizat și înțeles. Rapoartele sunt disponibile și într-un dashboard complex, sub formă de grafice.

Am interconectat punctele de lucru, astfel că unitățile funcționează cu o singură aplicație software. Ea este divizată în subunități, pentru ca fiecare punct de lucru să funcționeze individual, cu propriile stocuri, rapoarte și vânzări. Când vine vorba de transferul de date sau de controlul afacerii, orice situație a stocului sau a vânzărilor poate fi accesată de oriunde, oricând.

De exemplu, dacă un magazin are nevoie de un anumit produs pe care nu îl mai are pe stoc, echipa poate verifica stocul altui magazin propriu. Dacă există disponibilitate, echipa face în câteva clickuri un aviz de transfer și stocurile rămân corecte

Managementul este în permanentă conectat la afacere prin intermediul Mobile Manager. Am dezvoltat o aplicație software ținând cont de nevoia de control al unui business, chiar și în afara orelor de program sau a disponibilității fizice geografice. Aplicația mobilă este compatibilă cu orice tip de telefon și oferă acces în timp real la rapoarte și situații. Printre acestea se numără vizualizarea vânzărilor și încasărilor, evidența restanțelor în funcție de furnizorrealizarea inventarului sau a recepțiilor de marfă. Astfel, managementul AgriNin poate lua decizii mai bune de business chiar dacă nu se află în niciunul din punctele de lucru iar acest lucru a ajutat și la creșterea rapidă a afacerii.

REZULTATUL

Deși e împărțită în mai multe puncte de lucru, fitofarmacia AgriNin funcționează ca un tot unitar. Gestiunea stocurilor se face cu ușurință, iar procesul de vânzare este rapid și corect. Aplicația este ușor de folosit de către întreaga echipă. Drept urmare, experiența fiecărui client al afacerii este mai plăcută și mai naturală. 

Leave a Reply