Skip to main content

Selectsoft | Actualizări IANUARIE 2023

Actualizare-sistem-software

Știai că soluțiile software Selectsoft se îmbunătățesc zi de zi?

Începe anul cu un mod de lucru actualizat și îmbunătățit, eliminând modurile de lucru deficitare, propunem 5 funcționalități pe care probabil nu le știai sau de care poate ai uitat.

Rapoarte favorite actualizari

1. Rapoarte favorite

Selectează rapoartele pe care le folosești cel mai des și marchează-le ca și favorite. Pentru a opera într-un mod rapid și eficient, folosește funcționalitatea rapoarte FAVORITE!

Printr-o singură operație ai la îndemână exact rapoartele pe care le folosești cel mai des și renunți să le configurezi de fiecare dată.

Declaratie fond de mediu actualizare

2. Declarația fondului de mediu

Generează din Selectsoft raportul referitor la cantitatea și sumele deșeurilor și ambalajelor rezultate din recepțiile de import, care trebuie declarate la Fondul de Mediu.

Evită și nu te complica cu metoda clasică prin notare individuală a fiecărui produs. De acum, reușești să faci acest lucru printr-un simplu click din sistemul informatic.

Scanner documente actualizari

3. Scanner documente de identitate

Scanează actul de identitate și preia automat datele personale direct în sistemul informatic. Economisește timp și nu mai completa manual datele clienților tăi. 

Selectsoft s-a integrat cu o aparatură de ultimă generație, lucru care a făcut posibilă completarea automată a datelor (numele, prenumele, adresa, CNP-ul persoanelor fizice).

Soluție ideală pentru activitățile ce au ca scop stocarea și/sau prelucrarea datelor persoanelor fizice, compatibil cu domenii multiple precum financiar – bancar, industria ospitalității, telecomunicații sau medical.

Control avize actualizari

4. Control asupra avizelor

Pentru un control riguros asupra avizelor facturate/nefacturate, ai la îndemână două funcționalități esențiale.

  1. Ai acces în timp real la toate avizele nefacturate sau pozițiile nefacturate din documentele de vânzare pentru a știi exact ce mai trebuie facturat către clienți.
  2. Generezi automat un raport din care să reiasă valoarea și numărul avizelor nefacturate.
Import borderou actualizari

5. Import borderou de încasări de la curieri

Ține evidența sumelor încasate de la curieri, ca urmare a expedierilor cu plata ramburs. După efectuarea viramentului bancar în contul firmei tale, curierul îți trimite borderoul plăților efectuate, cu precizarea sumelor pe AWB-uri. Acest borderou, în format Excel (.xls sau .xlsx), îl imporți în Selectsoft pentru a marca facturile încasate mult mai rapid și ușor.

Fii la curent cu noutățile! Ia legătura cu noi pentru a descoperi ce beneficii poți avea și cum poți activa aceste funcționalități.