
Știai că soluțiile software Selectsoft se îmbunătățesc zi de zi?
Vrei să îți simplifici activitatea de zi cu zi sau să obții mai simplu datele necesare pentru optimizarea proceselor interne? Poți alege funcționalitatea care consideri că s-ar potrivi companiei tale. Este important să te îndrepți către o variantă adaptată nevoilor afacerii tale.

1. SMS-uri de informare
Trimite mesaje de informare clienților tăi direct din sistemul informatic. Dacă dorești să transmiți aceeași informație unui sau mai multor clienți simultan, îi selectezi pe cei la care dorești să ajungă SMS-ul. Apoi redactezi conținutul textului sau, și mai simplu, poți să folosești mesaje deja salvate ca predefinite, dacă informația trebuie transmisă în mod repetat.
Ex: “Comanda este în curs de livrare”, “Luna aceasta îți oferim 5% discount la toate produsele”.

2. Integrarea simultană cu multiple POS-uri bancare
Selectsoft facilitează încasarea cu cardul și poate fi integrat cu multiple POS-uri bancare simultan. Pentru a nu mai plăti inutil comisioane interbancare, încasează cu terminalul bancar corespunzător cardului cu care dorește să achite clientul.

3. NOU | Rapoarte pe telefonul mobil
Toți cei care doresc să fie la curent și din mers cu sănătatea afacerii lor au disponibile rapoarte financiare pe telefonul mobil Android. Ai la dispoziție în timp real evidența vânzărilor, încasărilor și a plăților la furnizori. Noua funcționalitate poate să fie folosită atât de manageri, cât și de agenții care sunt pe teren.

4. Noi metode de plată disponibile
Folosește noile metode de plată disponibile pentru a reduce timpul clienților petrecut la casă prin încasarea valorii împărțită pe mai multe carduri. Pentru o mare diversitate se pot folosi inclusiv încasări cu multiple tipuri de tichete, cum ar fi tichete de masă, tichete cadou și tichete valorice.

Fii la curent cu noile îmbunătățiri! Contactează-ne pentru a descoperi cum poți să beneficiezi de aceste funcționalități!