Alege software pentru soluții mobile adaptate afacerii tale
Soluții mobile pentru viteză și flexibilitate sporită.
Selectsoft – Mobile Waiter
Selectsoft – Mobile Waiter
Mobile Waiter este un modul dedicat preluării comenzilor din restaurant sau terasă, pe orice dispozitiv mobil – Telefon sau Tabletă Android și are rolul de a eficientiza viteza de preluare a comenzilor și de a elimina erorile de comunicare frecvent întâlnite. Ospătarii pot introduce simultan mai multe comenzi direct de la mesele clienților, iar comenzile sunt transmise în timp real pentru preparare la bar și bucătărie. Odată finalizată comanda, ospătarul primește o notificare prin care este informat că se pot livra la masă preparatele comandate.
Mobile Waiter
Caracteristici, avantaje și
beneficii ale aplicației
Pentru toate nevoile afacerii tale
Timpul de preluare a comenzilor este mult redus
Mai puține erori ale ospătarilor
Comanda se poate introduce direct la indicațiile clientului (mod de preparare sau servire)
Prioritizarea și eficientizarea operațiunilor (ex: ospătarul preia comanda – ajutorul aduce comanda )
Se pot efectua comenzi de către mai mulți ospătari în același timp, utilizând mai multe dispozitive, nefiind nevoiți să aștepte unul după celelalt la introducerea comenzilor
Avertizare vizuală, sonoră și prin vibrații pe dispozitivul mobil, la finalizarea unei comenzi de către bucătărie atunci când este utilizat și modulul Selectsoft – Monitor Kitchen
Aplicația rulează pe orice dispozitiv (tabletă sau telefon) cu sistem de operare Android
Selectsoft – Mobile Inventory
Selectsoft – Mobile Inventory
Mobile Inventory este un modul suplimentar care gestionează fluxurile de lucru a stocurilor de marfă. Creat special pentru realizarea rapidă a inventarului, recepțiilor de marfă și a verificării stocului de produse. Utilizând orice tip de dispozitive mobile cu sistem de operare Android, dotate cu scanner de coduri de bare, aceste operații vor eficientiza timpii de lucru și vor elimina erorile frecvent întâlnite prin practicarea metodelor clasice.
Mobile Inventory
Caracteristici, avantaje și
beneficii ale aplicației
Utilizând dispozitive mobile dotate cu scanner de coduri de bare, aceste operații vor eficientiza timpii de lucru și vor elimina erorile frecvent întâlnite utilizând metodele clasice.
Vizualizezi încasările și vânzările
Ai evidența restanțelor client/furnizor
Vizualizezi recepțiile și documentele de vânzare
Vizualizezi baza de date a partenerilor
Trimiți emailuri clienților și furnizorilor
Realizezi inventarul
Realizezi recepțiile cantitative
Aplicația rulează pe orice dispozitiv (tabletă sau telefon) cu sistem de operare Android
Soluții mobile
Module specifice mobile
Pentru toate nevoile afacerii tale
Mobile Manager
Mobile Manager este o aplicație dedicată managerilor, care poate fi utilizată de pe orice tip de dispozitiv mobil Android – Telefon sau Tabletă. Integrarea acestei aplicații cu sistemul informatic permite: vizualizarea încasărilor și vânzărilor, recepțiilor și documentelor de vânzare, informații despre furnizori și clienți, fișa produsului, fișa clientului, evidența restanțelor client-furnizor, realizarea recepțiilor și a vânzărilor sau consultarea stocului de produse.
e-Commerce API
e-Commerce API este un modul care sincronizează magazinul online și sistemul de gestiune prin API personalizat. Stocurile și prețurile se actualizează în timp real, comenzile se centralizează într-un singur loc, optimizând timpul de procesare al comenzilor, erorile de natură umană și mai ales, costurile. Implementarea modulului reduce timpul de lucru al angajaților, prin actualizarea automată a fluxului de lucru cu sistemul de gestiune.
Kitchen Screen
Kitchen Screen este o aplicație dedicată bucătăriei restaurantului și livrării preparatelor, cu ajutorul unui ecran de afișare poziționat în bucătărie. Gestionarea comenzilor este mai eficientă decât în cazul utilizării unei imprimante de bonuri de comandă, deoarece bucătarul este avertizat vizual și sonor în momentul în care apare o comandă nouă, urmărește vechimea comenzilor evidențiate prin culori diferite, vizualizează comenzile în diferite tipuri de afișări comenzi, produse, feluri de mâncare, rute de livrare, livratori, zone ale bucătăriei, ingrediente, etc). Utilizând acest modul, bucătarul va avea o evidență mult mai clară asupra comenzilor, având posibilitatea de a modifica starea fiecăreia: în așteptare, în lucru, finalizată, iar ospătarul va fi informat în momentul finalizării comenzii.
Client Order
Client Order este un modul suplimentar al aplicației Selectsoft Kitchen dedicat clienților care așteaptă să își ridice o comandă de mâncare. Ecranul de afișare este poziționat la vederea clientului și îi oferă informații în timp real asupra stării comenzii sau a numărului de ordine (Bon nr.117 – În așteptare / În lucru / Ridicare). Prin utilizarea acestui modul suplimentar, se vor evita aglomerările, cozile de clienți, comenzile fiind pregătite în ordine, iar clienții nu mai sunt nevoiți să aștepte la rând, ci doar să urmărească ecranul de comenzi.
Mobile Sales Force
Mobile Sales Force este un modul care automatizează vânzarea și distribuția companiilor cu rețea proprie de agenți de vânzări. Modulul suplimentar permite realizarea unei comenzi sau a unei vânzări de pe teren de către agenți, cu posibilitatea facturării și pregătirii mărfii de la depozit. Totodată, agenții au acces la consultarea stocului de produse și a soldului contabil sau vizualizarea diferitelor rapoarte financiare.
Mobile Delivery
Mobile Delivery este un modul suplimentar dedicat restaurantelor cu deschidere și în zona de catering. Această aplicație permite vizualizarea comenzilor pentru livrare pe dispozitiv mobil Android (telefon/tabletă), vizualizarea rapidă a datelor de identificare a clientului(nume, adresa de livrare, telefon), vizualizarea conținutului comenzii pentru fiecare client, precum și apelare telefonică din comandă afișată. Odată livrată comandă, starea comenzii poate fi modificată de către livrator.
Catering – Delivery
Modul Catering – Delivery este o aplicație care permite gestionarea comenzilor de preparate care vor fi livrate către clienții care aleg să nu servească masă în restaurant. Sistemul permite înregistrarea comenzilor și indentificarea clienților din baza de date (nume, adresa, telefon), urmărirea comenzilor finalizate/livrate, repartizarea comezilor pe șoferi/mașini/zone, precum și rapoarte de livrare specifice.
Modul Call Receiver
Call Receiver funcționează independendent de oricare alt modul suplimentar. Permite preluarea apelurilor de la clienți pe orice dispozitiv mobil Android (telefon/tabletă) și identificarea rapidă a apelantului și a datelor de contact prin sincronizarea cu sistemul informatic.
Care sunt beneficiile
implementării?
Timp redus de așteptare și servire a clienților
Controlul și urmărirea angajaților
Sistem informatic ușor de implementat
Evidența vânzărilor, cheltuielilor, profitului și rentabilității
Aplicație intuitivă și ușor de folosit de către orice utilizator
Ușurință în gestionarea multiplelor puncte de lucru
Integrabilitate cu alte soluții financiar contabile și platforme online
Acces de la distanță la indicatorii afacerii
Prioritatea noastră
Ne alegem cu grijă clienții, valorificând timpul și expertiza. Prioritatea noastră este să oferim servicii informatice superioare, respectând valoarea timpului nostru și al clientului.