Implementarea unei soluții software de gestiune a stocurilor complete dedicată cafenelelor și pub-urilor care simplifică și eficientizează servirea clienților din cafeneaua Pressco.
DESPRE CLIENT
Cafeneaua Pressco a devenit, încă de la deschidere, în 2014, locul preferat de întâlnire al pasionaților de cafea. Având o locație centrală, Pressco își atrage de la distanță clienții cu o experiență senzorială completă pentru că boabele sunt prăjite direct în cafenea. Și nu orice fel de boabe, ci cafea de specialitate adusă în principal din America de Sud, aleasă cu atenție și pricepere pentru cele mai pretențioase gusturi.
PROVOCAREA
Pressco și-a dorit o soluție software de gestiune a stocurilor care să îi ajute să își servească rapid clienții. Încă de la deschidere, aglomerația din cafenea era destul de mare. Însă tot atunci au început să apară și primele probleme. Baristii nu mai puteau face față fluxului enorm de clienți și timpul de servire era unul foarte mare.
A doua nevoie, vitală pentru succesul Pressco, a fost reducerea timpului de preluare și de preparare a comenzilor. La orele de vârf, când o mare parte din clienți cumpără cafea to go, timpul de servire era foarte mare. Acest lucru s-a datorat faptului că preluarea comenzilor se făcea foarte greu. Comenzile se preluau, de asemenea, haotic, din cauza aglomerației.
Ospătarii preluau comenzile de la mese prin metoda tradițională a foii și a pixului. Asta a dus deseori la comenzi greșite sau livrate la masa greșită. Prin urmare, cafeneaua Pressco a avut nevoie de o soluție care să asigure preluarea corectă a comenzilor și eficientizeze activitatea fiecărui ospătar.
O altă problemă care a necesitat o soluție a fost controlul stocului pentru a face față numărului zilnic de comenzi.
SOLUȚIA PROPUSĂ
Pentru a rezolva toate nevoile cafenelei Pressco, am propus și implementat soluția completă Selectsoft Gestiune Stocuri împreună cu GestSel Bar-Restaurant.
Am început cu problema timpului prea mare de preluare și servire a comenzilor. Primul pas a fost să dotăm cafeneaua cu un echipament all-in-one Posiflex specific HORECA. Astfel, baristii pot prelua comenzile instant de la bar și în ordinea corectă. Odată ce o comandă este finalizată, pe baza bonului, barista o înmânează direct clientului. Am fluidizat astfel traficul din zona barului, iar cafelele to go plecau în timp record împreună cu posesorii lor fericiți.
Am dotat echipa de ospătari cu echipamente mobile de preluare a comenzilor direct de la masa clientului. Astfel, am crescut exponențial eficiența echipei de ospătari. Comenzile se preiau acum foarte ușor. Odată cu plasarea comenzii de pe tabletă, bonul de comandă este listat direct la bar. Prin urmare, barista poate începe instant prepararea comenzii. Ca rezultat, am eliminat complet erorile din procesul de preluare a comenzilor, iar clienții sunt acum serviți mai repede ca înainte.
Softul SelectSOFT gestiune stocuri asigură controlul total al rulajului și necesarului de marfă. Având în vedere că sortimentele de cafea de specialitate se schimbă periodic, Pressco are acum posibilitatea de a face estimări documentate cu privire la cantitatea de cafea necesară.
Soluția software de gestiune stocuri Selectsoft permite efectuarea de previziuni bazate de vânzările dintr-o anumită perioadă. Mai mult, managerii pot să vadă și o situație detaliată privind situația vânzărilor, în funcție de barmani, ospătari. Acest lucru permite compararea situației pe săptămâni, luni etc, rezultând într-un management eficient al afacerii.
Managementul cafenelei Pressco are control extins asupra afacerii prin aplicația Mobile Manager. Ei pot să verifice de oriunde, oricând, situația încasărilor, vânzărilor, stocului sau performanța echipei de ospătari etc.
REZULTATUL
Pressco își servește acum clienții cu rapiditate și eficiență. Comenzile se preiau în timp util, fie de la bar, fie de la masă, iar timpul de așteptare al clienților este minim, chiar și la ore de vârf.
Echipa Pressco lucrează bine împreună, comunică eficient, iar munca le este ușurată. Folosesc ușor aplicația și s-a acomodat repede cu ea.