Selectsoft este soluția ideală de gestionare a facturării electronice e-Factura. Până în prezent peste 190 de clienți s-au conectat cu sistemul Ro E-Factura prin sistemul de gestiune Selectsoft.
Selectsoft are deja totul pregătit pentru a asigura că sistemul de gestiune poate genera documente fiscale, astfel încât să poți rămâne în conformitate cu sistemul național de facturare e-Factura. Automatizarea procesului de trimitere a facturilor nu numai că va elimina erorile umane, ci va crește eficiența ta și a echipei tale.
Odată ce s-a configurat Sistemul Ro e-Factura în Selectsoft, timpul de trimitere a facturilor electronice este redus cu 80%, ceea ce înseamnă că doar cu un singur click factura ta este primită și validată de ANAF drept fiind o factură electronică.
Factură electronică – etapele implementării e-Factura în Selectsoft
1. Înscrie societatea în Spațiu Virtual(SPV)
- Solicită un certificat calificat pentru semnătură electronică
- Înscrie-te în SPV utilizând certificatul calificat.
- Completează și formularul 084 – Cerere de înregistrare în Registrul e-factura, care va fi transmis la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF).
- Odată ce formularul este aprobat, vei fi înregistrat în Registrul e-factura începând cu data de 1 a lunii următoare și vei deveni automat beneficiar.
Din acel moment vei dobândi atât calitatea de emitent de a emite facturi electronice în cadrul sistemului RO e-Factura cât și cea de destinatar. Acest lucru înseamnă că vei avea posibilitatea atât să transmiți facturi prin intermediul sistemului, cât și să primești.
2. Contactează-ne pentru ați configura sistemul de gestiune cu e-Factura și parcurge următoarele etape:
- Selectezi factura pe care dorești să o trimiți
- Apeși pe butonul ”Trimitere E-Factura”
- Selectsoft trimite automat fișierul în formatul special compatibil
- Vizualizezi statusul facturii validată de către ANAF
Dacă nu ai încă un sistem compatibil cu E-Factura, trebuie să urmărești o mulțime de lucruri diferite: dacă facturile au fost sau nu trimise cu succes, dacă au fost validate de ANAF, dacă sunt încă „deschise” în sistemul de facturare electronică. Și mai sunt toate semnele de întrebare: am trimis-o? este prea târziu? a fost validată de ANAF?
Există un lucru pentru care nu trebuie să-ți faci griji: statusul facturilor.
Cu soluția software Selectsoft integrată, poți fi sigur că facturile tale sunt trimise și primite corect. Selectsoft va verifica, de asemenea, răspunsurile pentru fiecare factură și va actualiza automat statusul facturilor cu răspunsul de la ANAF, astfel încât să știi exact unde se află fiecare factură!
Pentru suport în configurarea soluției software conectată cu RO e-Factura și implementarea cerințelor standardul național de facturare contactează-ne!