Pentru un control total al stocurilor și pentru fidelizarea clienților L’Egoiste a ales o soluție software intuitivă și completă.
DESPRE CLIENT
Înființat în 2014, magazinul de haine en vogue couture, L’Egoiste, inspiră pasionații cu modă cu stiluri elegante, unice. Este fratele mai mare al magazinului Don Pio. Acesta e cunoscut în oraș pentru varietatea mare de costume bărbătești și articole de calitate pentru femei. Ambele magazine își promovează ținutele și accesoriile prin intermediul unei echipe formată din peste 20 de membri.
PROVOCAREA
Atât L’Egoiste, cât și Don Pio, au un rulaj mare de marfă având în vedere traficul intens din ambele magazine. Stocul este actualizat constant. Marfa este schimbată în funcție de sezon, promoții sau alte ocazii. De aceea, una din cele mai mari nevoi pe care le-au avut a fost o soluție care să permită gestiunea și controlul eficient al stocului.
Procesul de încasare se făcea foarte încet, iar clienții erau nevoiți să aștepte la coadă. Prin urmare, magazinele au avut nevoie de o soluție software rapidă, care să îi ajute să își servească clienții în timp util și să permită fidelizarea clienților. Mai mult, și-au dorit să aibă posibilitatea să ofere discounturi pe care să le aplice cu ușurință.
O altă nevoie vitală pentru ambele magazine a fost să aibă posibilitatea de a oferi clienților carduri cadou care duc la fidelizarea clienților. Odată cu creșterea numărului de clienți, dar și a varietății de marfă, managementul a observat o cerere tot mai mare pentru acest tip de produs.
SOLUȚIA PROPUSĂ
Ca răspuns la toate nevoile magazinelor L’Egoiste și Don Pio am propus și implementat o soluție software POS Magazin împreună cu Gestiune Stocuri.
Am oferit magazinelor control total asupra stocurilor. Cum? Soluția software Gestiune Stocuri permite preluarea corectă în stoc a noilor colecții. Astfel, produsele intră în magazin în cantitatea corectă, cu prețul corect. Soluția software permite managerilor să verifice în timp real situația stocurilor sau să genereze instant listele de inventar.
Am redus timpul de procesare a unei achiziții, astfel că acum clienții așteaptă mult mai puțin când vor să cumpere un produs. Aplicația software pe care am implementat-o are o interfață de vânzare intuitivă, fluidă, care nu se blochează. E ușor de folosit de către orice angajat. Prin simpla scanare a codului de bare al fiecărui produs, toate detaliile sunt afișate corect. Aplicarea unui discount se poate face direct din interfața de vânzare, în doar câteva atingeri. Astfel, am eliminat orice fel de eroare din procesul de vânzare, în timp ce am redus timpul de așteptare al clienților.
Am oferit ambelor magazine posibilitatea de fidelizare a clienților prin comercializarea de carduri cadou direct din interfața de vânzare. Astfel, clientul poate cumpăra un card cadou și îl poate încărca cu orice suma dorește el. Persoana care se întoarce cu cardul cadou își alege produsele preferate și plătește ușor și rapid, la fel cum ar folosi orice alt card. O altă modalitate de a folosi cardurile este prin oferirea unui discount fix pentru anumiți clienți fideli sau cu acumulare de puncte.
CE PROCESE A OPTIMIZAT SOLUȚIA SOFTWARE IMPLEMENTATĂ?
Pentru că brandingul este important pentru orice magazin de lux, am dotat magazinele cu echipamente care permit tipărirea etichetelor personalizate, însoțite de coduri de bare. Produsele sunt recepționate sau inventariate și cu ajutorul aplicației Mobile Inventory instalate pe dispozitivul mobil. Experiența clienților este una mai personalizată, asociind mai ușor produsele cu brandurile L’egoiste și Don Pio.
Rapoartele complexe care se generează din aplicațiile software implementate, ajută la o mai bună gestionare a magazinelor. Se pot consulta situațiile celor mai bine vândute produse sau perioada de vârf din orice moment din zi sau lună. Astfel, comenzile de noi produse se fac pe date concrete. Managerii știu ce produse au vândut cel mai bine și în ce perioadă, astfel își pot gestiona mai bine rulajul de marfă.
Aplicația software permite gestionarea cu precizie a stocurilor în magazinele de acest tip, dependente de sezonalitate și de apariția colecțiilor noi. Procesul de preluare marfă este unul rapid și fără erori, iar vânzarea se face la fel. Inventarierea se face ușor, pentru că fiecare produs are propriul cod de bare, iar lista de inventar generată din aplicație redă stocul în timp real.
Aplicația Mobile Inventory de care echipele L’Egoiste și Don Pio beneficiază scurtează timpul necesar inventarierii prin scanarea codurilor de bare ale produselor direct de la raft. Mai mult, simplifică procesul de vânzare prin întocmirea bonului de comandă prin vânzare asistată la raft.
REZULTATUL
Magazinele L’egoiste și Don Pio și-au mărit eficiența procesului de vânzare cu peste 50% cu aplicația software folosită pentru vânzare. Clienții așteaptă puțin când vor să cumpere un produs și beneficiază de reduceri foarte ușor. Noul sistem de fidelizare a clienților prin carduri cadou a ajutat la creșterea satisfacției cumpărătorilor fideli, dar a adus și clienți noi care revin în magazine datorită produselor de calitate și experienței de cumpărare.