Implementarea unei suite de aplicații software care asigură managementul eficient al lanțului de magazine Ferma Zootehnică. Această soluție a fost crucială pentru gestionarea eficientă pentru un lanț de 23 de magazine, asigurând un flux constant de produse și servicii.
DESPRE CLIENT
Brandul maramureșean Ferma Zootehnică produce și distribuie produse alimentare din carne naturală, fără aditivi. Cu o vechime de peste 25 de ani pe piață, produsele autentice sunt apreciate la nivel național. Cu ferme proprii, linii de abatorizare și linii de procesare, producția a fost adusă la cele mai înalte standarde europene de calitate și siguranță a alimentelor.
În prezent, afacerea deține magazine proprii în orașele Baia Mare, Cluj-Napoca, Beclean, Gherla, dar și în localitățile limitrofe. Produsele excelente îi determină pe consumatori să se întoarcă de fiecare dată cu plăcere.
PROVOCAREA
Gustul desăvârșit al preparatelor naturale a dus la o creștere constantă a numărului de clienți de-a lungul timpului. Implicit au crescut și vânzările. Pentru a ține pasul cu competiția și pentru a oferi clienților o experiență plăcută în magazinele proprii, Ferma Zootehnică și-a dorit să ofere un proces de vânzare rapid, transparent și fără erori.
Majoritatea magazinelor Ferma Zootehnică sunt amplasate în locații ușor accesibile clienților. Cu alte cuvinte, ele sunt ușor de localizat. Având acest avantaj, la care se adaugă calitatea desăvârșită a produselor tradiționale, a apărut problema cozilor. Pentru a evita aglomerația din magazine ei au dorit o soluție inteligentă. Aceasta avea să funcționeze fără probleme și urmasă fluidizeze traficul intens, mai ales din perioadele ultra-aglomerate.
Urmărirea evoluției afacerii este un aspect esențial pentru Ferma Zootehnică. Având printre priorități progresul și creșterea business-ului, a fost necesară o soluție care să le ofere o viziune de ansamblu asupra performanței afacerii. În plus, s-au dorit și informații detaliate despre evoluția zilnică în funcție de parametri personalizați.
SOLUȚIA PENTRU UN LANȚ DE 23 DE MAGAZINE
Pentru stabilirea unui proces de vânzare fluid, corect și eficient am propus și implementat aplicația software Selectsoft POS Magazin.
Procesul de vânzare din oricare magazin Ferma Zootehnică se desfășoară acum rapid și fără erori. Cum funcționează? Cele 23 de locații folosesc echipamentele necesare unei vânzări fluide: sisteme POS, scannere și cântare care listează în mod automat eticheta care se lipește pe ambalajul produselor care necesită cântărire. Eticheta conține, pe lângă detaliile complete ale preparatului, și un cod de bare. Odată scanat, sistemul preia automat detaliile produsului pentru a-l adăuga pe bonul fiscal.
În cazul produselor care nu necesită cântărire, codul de bare de pe fiecare produs este scanat și adăugat apoi în mod automat listei de vânzare.
Am eliminat astfel și erorile din ecosistemul de vânzare. Prin scanarea codurilor de bare, operatorul vinde fără să intervină nicio greșeală pe bonul fiscal cu privire la cantitate, preț, cod de produs etc.
Am creat o experiență complet transparentă pentru client. Cum am reușit acest lucru? Prin instalarea extensiei de monitor client. Acest echipament îl ajută pe client să vizualizeze produsele scanate, cantitatea acestora și suma totală de plată. Așadar, dacă există erori de orice tip, ei le pot comunica în timp util vânzătorilor pentru a putea fi rectificate înainte ca bonul să fie emis.
CE PROCESE A OPTIMIZAT SOLUȚIA SOFTWARE IMPLEMENTATĂ?
Aplicația software are o interfață intuitivă. Ce înseamnă asta? Că este extrem de ușor de folosit de către fiecare angajat, acomodarea realizându-se în mod natural. Ca rezultat, erorile și întârzierile de natură operațională au fost eliminate complet. Acest lucru a permis clienților să petreacă mai puțin timp la coadă, iar traficul din magazine să fie optimizat.
Fluxul constant de marfă din magazinele Ferma Zootehnică este controlat în întregime. După implementarea soluției software, magazinele au reușit să reducă riscul ca marfa să devină perisabilă. Acest lucru s-a realizat printr-un management eficient al intrărilor, ieșirilor și vânzărilor.
Toate situațiile referitoare la vânzări sunt disponibile sub formă de rapoarte complexe generate după parametri de interes pentru Ferma Zootehnică. Managerii au posibilitatea de a vizualiza situația vânzărilor pe utilizatori, agenți sau unități. În plus, se poate face și o comparație între produsele vândute pentru a vedea care este cea mai populară opțiune în rândul clienți.
În completarea acestei aplicații software POS magazin am oferit acces la Mobile Manager, cunoscută ca aplicația managerului. Acest modul permite controlul afacerii de la distanță. Managerii au acces la informații de tipul: recepții și documente de vânzare, evidența vânzărilor și a încasărilor sau consultarea stocului de produse de pe telefonul mobil.
REZULTATUL
Ferma Zootehnică oferă clienților săi o experiență de vânzare bazată pe rapiditate și lipsită de erori. Cu ajutorul acestei aplicații software îi sprijini pe angajați să fie mai productivi, datorită interfeței intuitive și ușor de folosit. Managementul vânzărilor se face ușor, lucru care afacerea să țină pasul și fruntea competiției din domeniu.