Dacă ești antreprenor și afacerea ta este un service auto, probabil știi deja că piața auto din România este într-o continuă dezvoltare. Service-ul tău auto va fi tot mai solicitat și aglomerat pe zi ce trece. Asta înseamnă că ai nevoie de o soluție eficientă care să îți remedieze în timp util problemele și să te ajute să ai un portofoliu de clienți mulțumiți.
Stocuri neactualizate, întârzieri ale reparațiilor, inventare date peste cap? Sunt situații întâlnite frecvent într-un service auto. În graba de a repara și preda cât mai multe mașini la timpul stabilit, se întâmplă ca angajații tăi să omită pași importanți care duc la servirea corectă a clientului sau la gestionarea eficientă a muncii lor. Tu, ca antreprenor, te-ai lovit de aceste probleme? Dacă da, trebuie să știi că majoritatea service-urilor auto întâmpină greutăți când vine vorba despre gestionarea produselor și serviciilor cauzate de grabă și de volumul mare de muncă.
Într-unul din articolele noastre anterioare am vorbit despre Selectsoft Service Auto, soluția software de gestionare a unui service auto. Acum vrem să vorbim mai în detaliu despre problemele punctuale cu care se confruntă service-ul tău și cum le poți rezolva cu aplicația Selectsoft Service Auto:
Recepția autovehiculelor și gestionarea clienților care ajung în service-ul auto este un haos
Din cauza volumului mare de muncă, termenele de reparare nu sunt respectate. Întârzierile la recepția mașinii, problemele de comunicare în echipă și lipsa informațiilor despre stocul pieselor necesare amână livrarea mașinii în stare perfectă către client.
Soft-ul Selectsoft Service Auto înregistrează și segmentează toate recepțiile, oferindu-ți control total asupra procesului. Vei ști mereu câte mașini au intrat în service, câte sunt în reparare și câte urmează să iasă. Simplu și extrem de eficient, nu?
Fiecare mașină va avea o fișă digitală cu detalii despre reparații, piese necesare, manoperă, echipa de lucru, durata procedurii și alte informații relevante.
Timpul pierdut cu toate procesele făcute manual, zilnic
Completarea manuală a nenumărate hârtii, fișe și rapoarte îți răpește prea mult timp. Pe tine te împiedică să te concentrezi la managementul eficient al afacerii tale, iar pe angajații tăi îi împiedică să se concentreze pe calitatea și productivitatea muncii lor.
Urmărind activitatea angajaților, observi că pierd mult timp completând acte la recepția unei mașini, înregistrând avarii, comandând piese necesare și emițând facturi.
Aplicația Selectsoft Service Auto automatizează toate activitățile din afacerea ta! Astfel, în doar câteva clickuri, angajații se vor ocupa de treburile administrative, apoi se vor dedica clienților tăi. Vei avea și angajați productivi, și clienți mulțumiți!
Te confrunți cu pierderi financiare neprevăzute
Se poate întâmpla ca angajații tăi să se afle sub presiunea timpului de a duce o reparație la bun sfârșit, sau poate chiar sub presiunea directă a clientului. Și atunci ei pot uita să adauge pe fișa clientului unele intervenții prestate sau costuri ale unor piese. Rezultatul? Întreaga operațiune se dovedește a fi o muncă în pierdere.
Aplicația Selectsoft Service Auto stabilește corect tarifele pieselor și ține evidența intervențiilor. Softul calculează automat prețul fiecărei intervenții și emite devizul, factura sau bonul în câteva clickuri.
De asemenea, în aplicație vei avea mereu o viziune de ansamblu asupra tuturor intrărilor și ieșirilor de piese, precum și a serviciilor oferite pe zi, lună sau an.
Nu cunoști activitatea angajaților tăi
Când munca angajaților tăi este notată pe multe hârtii, devize sau fișe de intervenții, managementul echipei devine dificil. Pentru a îmbunătăți performanțele angajaților, trebuie să înțelegi ritmul lor de lucru și problemele cu care se confruntă.
În aplicația Selectsoft Service Auto, fiecare angajat are un cont personal pentru a înregistra activitățile zilnice. Astfel, poți urmări performanțele angajaților și oferi soluții pentru îmbunătățirea modului lor de lucru.
Gestionarea stocurilor de piese în service-ul auto
De câte ori nu ți s-a întâmplat să ai nevoie urgentă de o piesă necesară unei reparații, tu să știi că o ai pe stoc, dar ea a fost folosită la o altă manoperă? Aceasta este una dintre cele mai întâlnite situații și printre cele mai frustrante într-un service. Pentru că gestiunea ta nu a fost actualizată, timpul de reparație este mai lung, iar clientul mai nemulțumit.
În aplicația Selectsoft Service Auto vei putea urmări stocul pe categorii precum piese auto, materiale și produse de curățenie. Piesele folosite în reparații sunt scăzute automat din inventar la emiterea devizului final, menținând stocul actualizat.
Mai mult, din aplicație poți descărca în orice moment al zilei situația actualizată a stocului.
Nu ai control asupra afacerii atunci când ești plecat
Atunci când nu ești în preajma echipei, singurele metode prin care tu poți să afli informații sunt nenumărate telefoane, SMS-uri sau email-uri. Cel mai probabil nu primești răspunsuri la timp și îți întrerupi echipa din lucru.
Aplicația Selectsoft va monitoriza pentru tine, zilnic, activitățile din service-ul tău auto. Partea cea mai frumoasă? Poți accesa și verifica activitățile desfășurate în service oricând și de oriunde din lume. Poți verifica desfășurarea zilei de lucru în absența ta, performanța angajaților, numărul mașinilor aflate în reparație, situația stocului și încasările zilnice, săptămânale sau lunare.
Te confrunți cu erori contabile
Știi că și contabilitatea are nevoie de un upgrade tehnologic atunci când apar probleme de gestiune cauzate de metode învechite de evidență contabilă și de gestionare corectă a intervențiilor.
Cu aplicația Selectsoft Service Auto vei putea să exporți datele direct către contabilul tău, în aplicația lui de contabilitate, lucru care simplifică întregul proces contabil și previne eventualele erori.
Ești administratorul unui service auto și articolul nostru ți-a trezit interesul de a simplifica și dezvolta afacerea? Perfect, contactează-ne la office@selectsoft.ro și îți explicăm în detaliu cum funcționează Selectsoft Service Auto.