Skip to main content

Selectsoft | Actualizări MARTIE 2024

Selectsoft-actualizari-martie-principale-2024

Noutățile lunii:

General

Îmbunătățiri aduseBeneficiu
1. Afișarea mai detaliată a erorilor la extrasele de cont– înțeleagerea și rezolvarea problemele mai rapid și mai eficient
2. La importul avizelor de ieșire, în avizele de intrare acum se vor face actualizări de preț vânzare/furnizor în nomenclator, inventare de modificări de preț dacă sunt necesare chiar dacă gestiunea sursă este de tip En-gros– garanția că prețurile din nomenclator sunt actualizate în timp real
– îmbunătățiește acuratețea inventarului și a raportării financiare
3. La inventarul avansat, câmpul „Preț de stoc” se va selecta complet la intrarea în acea căsuță– crește eficiența și acuratețea introducerii datelor
– reducând erorile și economisind timp pentru utilizatori
4. La introducerea unei încasări sau plăți acum se poate configura astfel încât să apară un mesaj cu statusul soldului restant al clientului– îmbunătățește monitorizarea soldurilor restante
– reduce riscului de neplată
5. Viteză îmbunătățită a preluării facturilor din ANAF– reduce timpul de așteptare pentru utilizatori
– îmbunătățește eficiența procesării documentelor și a fluxului de lucru
6. La rapoarte->Raport de gestiune centralizat pe cote de TVA, vor apărea și cotele de TVA de 8%– îmbunătățește acuratețea raportării fiscale și conformitatea cu reglementările actuale
– simplifică procesele de audit
7. Acum la trimiterea facturilor se va completa și Nr. Reg. Comerț– asigură conformitatea legală
– îmbunătățirea profesionalismului și acuratețea documentelor trimise către clienți
8. La generarea facturii, acum putem seta și un punct de lucru– gestionare mai precisă și personalizată a documentelor
9. Localitatea/sectorul clienților acum se va prelua corect la inițializarea ecranului de e-Transport– îmbunătățește acuratețea datelor de transport
– reduce riscul de erori și întârzieri în livrare
10. La importul de factură, acum nu va mai sări poziția la modificarea ei– asigură o procesare mai lină și fără erori a facturilor
– îmbunătățește eficiența și acuratețea operațiunilor contabile

Service

Îmbunătățiri aduseBeneficiu
1. Îmbunătățirea conexiunii cu baza de date la adăugarea de poze în aplicația mobilă– crește performanța și stabilitatea aplicației mobile
– oferă o experiență mai fluidă și mai rapidă utilizatorilor

Retail

Îmbunătățiri aduseBeneficiu
1. Adăugarea opțiunii pentru serviciul suplimentar de RetuRO la facturare– automatizează includerea serviciilor suplimentare
– asigură conformitatea și îmbunătățind satisfacția clienților
2. Returul produselor acum va ține cont dacă a existat un ambalaj de tip RetuRO în momentul vânzării. – asigură o gestionare corectă și transparentă a retururilo
– reduce erorile
3. Etichetele de raft au acum un text predefinit de „Ambalaj cu garanție” dacă produsul este marcat ca fiind de tip RetuRO– crește vizibilitatea și claritatea informațiilor pentru clienți
– facilitează procesul de returnare a ambalajelor
– îmbunătățește conformitatea cu reglementările RetuRO
Selectsoft-actualizari-martie-2024