Știai că soluțiile software Selectsoft se îmbunătățesc zi de zi?
Știai că soluțiile software Selectsoft se îmbunătățesc zi de zi? Soluțiile software Selectsoft sunt dezvoltate pentru a fi scalabile și intuitive și au fost concepute pentru a se plia pe mai multe industrii sau sectoare de activitate (producție, hotel, horeca, distribuție, retail, e-commerce, servicii etc.).
1. Fișă verificare – Service Auto
Fișa are rolul de a-l ajuta pe mecanic să aibă evidența inspecțiilor finale și să-l ghideze pentru a face asta mai organizat. Aceasta funcționează ca un checklist pe care trebuie să-l realizeze.
Economisește timp și salvează datele privind examinarea autoturismului. Este ușor de completat, asigurând verificarea tuturor punctelor cheie în ceea ce privește buna funcționare a unui autoturism.
2. SMS-uri automate
Comunică instant informații despre: facturi scadente, statusul comenzilor, rezervări, programări sau diverse alte informări promoționale. Cea mai bună soluție de comunicare pentru activități precum service și hotel, și nu numai.
Service – în momentul schimbării stărilor în modulul de service se trimite un model de șablon predefinit.
Exemplu: Comandă recepționată – Comanda dvs. cu nr. xx a fost recepționată.
Finalizată – Comanda dvs. cu nr. xx a fost finalizată.
Hotel – în momentul în care este introdusă o rezervare/cazare, se emite un mesaj către clientul final cu suma și perioada cazării.
3. Transmitere multiplă eFacturi
Trimiterea automată a facturilor electronice către ANAF este posibilă deja în Selectsoft. Dar de azi poți economisi timp în cazul în care dorești să trimiți mai multe facturi simultan. Utilizează ”Selecție multiplă” și poți selecta mai multe facturi, care mai apoi să fie trimise printr-un simplu click către ANAF, precum și verificarea integrității și validării a mai multe facturi deodată.
4. Integrare cu magazin online – Shopify
Gestionează eficient vânzările cât și managementul intern al afacerii tale prin integrarea unei platforme de comerț electronic cu soluția Selectsoft. Integrarea contribuie la automatizarea proceselor manuale, care pot adesea genera erori și anume: sincronizarea produselor și a stocurilor cu magazinul online, chiar și a comenzilor intrate de pe site pentru facturare.
Ajută la eficientizarea timpului prin reducerea la un minim a necesității de a lucra în paralel pe două platforme diferite, implicarea umană, erorile, precum și costurile inutile.
Fii la curent cu noile îmbunătățiri! Contactează-ne pentru a descoperi cum poți să beneficiezi de aceste funcționalități!