Suport și mentenanță
Selectsoft pune la dispoziția clienților încă din prima zi, serviciul de suport post-implementare care are rolul de a asigura buna funcționare a întregului sistem informatic și după implementarea acestuia.
Departamentul dedicat de Suport tehnic va prelua orice solicitare și îți va rezolva problema în funcție de nivelul de urgență și prioritate. Cu ajutorul sistemului de ticketing beneficiezi de timp garantat de răspuns și soluționare a incidentelor în funcție de tipul serviciului de suport și mentenanță software ales.
Suport 24/7
Echipa Selectsoft te asistă
la nevoie.
Beneficiile de a lucra cu echipa noastră de suport:
- suport tehnic și asistență în utilizare
- întreținerea și optimizarea sistemului prin update la zi
- actualizări periodice legislative sau de funcționalitate
- soluționarea eventualelor bug-uri
- backup automat aferent bazei de date pe servere securizate
- întâietate în rezolvarea problemelor față de ceilalți solicitanți din lista de așteptare
- timp de intervenție de maxim 10 minute pentru problemele care îți blochează desfășurarea activității
Alte servicii suplimentare care pot fi realizate de către echipa de suport:
- instruirea unor utilizatori noi
- configurări avansate ale sistemului
- audit complet în utilizarea sistemului
- instalarea unei versiuni noi ale aplicației, care include și noi funcționalități.
Departamentul dedicat de Suport tehnic
Prin intermediul acestuia, specialiștii noștri de suport tehnic răspund clienților la întrebări legate de:
Asistență în utilizare
Optimizarea sistemului
Soluționarea eventualelor bug-uri
Instalarea unor noi versiuni
Ajutor în raportare
Servicii personalizate
Suport 24/7
Expertiza Selectsoft
Singurii experți faini care răspund nu doar la ticketing, ci și la telefon.
Sute de nevoi rezolvate în cadrul a peste 1.000.000 de ore vorbite la telefon.
Răspundem de cel puțin 3 ori mai repede nevoilor tale și suntem focusați să revenim cu o soluție.