Alege software pentru contracte și abonamente adaptabil afacerii tale
Soft pentru managementul eficient al contractelor și abonamentelor.
Selectsoft – Evidență contracte și abonamente
Selectsoft
Evidență contracte și abonamente
Acest soft oferă o gestionare mai ușoară a contractelor de abonament cu facturile aferente fiecărui contract. Prin apăsarea unui singur buton pot fi generate toate facturile de abonament aferente lunii curente sau aferente unui contract.
Soluția software Selectsoft
Softul nostru poate fi folosit de către oricine generează sute sau mii de facturi lunar, săptămânal conform unor contracte de închiriere, scolarizare, prestări servicii, etc. Ușurăm munca și economisesc timp prețios dezvoltatorii imobiliari, școli, grădinițe, săli de sport sau cei care oferă servicii de întreținere și reparații.
Evidență contracte și abonamente
Caracteristicile generale
ale aplicației
O aplicație software care te ajută
să lucrezi mai rapid, mai eficient.
Evidența clienților
Gestionarea contractelor de abonament ale clienților
Definirea intervalului de facturare (lunar, trimestial, anual, etc)
Definirea valorii abonamentului și a serviciilor oferite în lei sau valută
Generarea automată a facturilor aferente contractelor
Tipărirea automată sau transmiterea prin email a facturilor
Rețea – posibilitatea de operare de pe mai multe stații sau puncte de lucru
Administrarea aplicației și de la distanță prin intermediul Internet-ului
Viteză și siguranța datelor datorită folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server
Posibilități de preluare și transfer de date din și în diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, rețete și parteneri din fișier Excel)
Exportul rapoartelor în diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
Preluarea Datelor Înalte aplicații (nomenclator produse, stocuri, parteneri, solduri inițiale, prețuri), încărcarea unei baze de date de produse și servicii existente (denumire, u.m, cota tva).
Transfer automat în diferite aplicații de contabilitate financiară: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET, Softerom, etc
Module suplimentare
Indiferent în ce industrie activezi, alege oricând să integrezi un modul suplimentar în funcție de nevoia afacerii tale.
Mobile Inventory
Gestionează fluxurile de lucru a stocurilor de marfă din magazine sau depozite.
Mobile Manager
Raportează managerilor informații și rapoarte financiare pe orice dispozitiv mobil Android.
Mobile Sales Force
Automatizează vânzarea și distribuția companiilor cu rețea proprie de agenți de vânzări.
e-Commerce API
Sincronizează magazinul online și sistemul de gestiune prin API personalizat.
Integrare Contabilitate
Transferă informațiile necesare în programul de contabilitate financiară.
Oferte
Generarea și trimiterea automată a ofertelor comerciale către parteneri.
Service
Automatizează procesele companiilor care oferă servicii de reparații și mentenanță.
Producție
Evidența clară a consumurilor de materie primă bazat pe rețetar
Dashboard
Indicatori financiari centralizați într-un Tablou de bord care îți oferă grafice comparative în timp real și o imagine de ansamblu a activității.
Call Reciever
Identificarea apelantului și a datelor de contact prin sincronizarea cu sistemul informatic.
Tichete Suport Clienți
Înregistrează solicitările clienților și optimizează procesul și viteza de reacție a rezolvării lor.
Display Shop
Interfață de afișare pe un display a produselor (poze, denumiri, țara de origine și prețuri sincronizate în timp real).
Display Client
Interfață de afișare pe display dedicat clientului a produselor și a totalului de plată în momentul vânzării.
Parc Auto
Management al flotei și setarea alertelor pentru reînnoirea documentelor specifice.
Contracte
Gestionarea contractelor prin facturare automată a serviciilor recurente.
Marketing
Transmiterea automată a mesajelor sau ofertelor prin email sau SMS către clienți.
Care sunt beneficiile
implementării?
Timp redus de așteptare și servire a clienților
Controlul și urmărirea angajaților
Sistem informatic ușor de implementat
Evidența vânzărilor, cheltuielilor, profitului și rentabilității
Aplicație intuitivă și ușor de folosit de către orice utilizator
Ușurință în gestionarea multiplelor puncte de lucru
Integrabilitate cu alte soluții financiar contabile și platforme online
Acces de la distanță la indicatorii afacerii
Prioritatea noastră
Ne alegem cu grijă clienții, valorificând timpul și expertiza. Prioritatea noastră este să oferim servicii informatice superioare, respectând valoarea timpului nostru și al clientului.