Joburi disponibile
Dacă eşti interesat să lucrezi într-o echipă tânără alături de care te poți dezvolta în permanență, nu ezita să aplici pentru joburile disponibile.
Baia Mare, Maramureș
Accounting Assistant
Candidatul ideal:
La Selectsoft, suntem dedicați creării unui mediu de lucru unde inovația și deciziile rapide sunt încurajate. Credem că oamenii noștri sunt cheia succesului, iar acum căutăm un coleg care să aducă energie, curaj și o atitudine proactivă în echipa noastră. Dacă îți place să influențezi rezultatele, să conduci cu încredere și să îți lași amprenta, aplică acum pentru poziția noastră deschisă.
Ești perfect dacă ai:
- Ai abilitatea de a lua decizii rapide și de a găsi soluții inovatoare în situații de stres;
- Comunici cu încredere și îți place să influențezi pozitiv echipa și colaboratorii;
- Ești orientat către rezultate și ai o dorință constantă de a depăși obiectivele stabilite;
- Ai o atitudine optimistă și îți place să fii un exemplu pentru ceilalți;
- Ești flexibil și te adaptezi rapid schimbărilor dintr-un mediu dinamic;
- Experiență anterioară similară în domeniul financiar, contabil sau administrativ.
Descrierea jobului:
Ne dorim ca tu să vii cu:
- Cunoștințe și noțiuni elementare de contabilitate financiară primară;
- Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Abilități excepționale de gestionare a timpului, comunicare și rezolvare a problemelor;
- Spirit de observație și atenție la detalii;
- Gândire analitică și strategică;
- Orientare către rezultate și capacitatea de a respecta termenele limită;
- Dorința de a învăța și de a te dezvolta profesional într-un mediu stimulativ;
- Atitudine pozitivă și proactivă, cu o pasiune pentru echipă și colaborare;
- Abilități de comunicare în limba engleză la nivel mediu.
Ce responsabilități vei avea?
- Înregistrezi tranzacţiile financiare (facturi, chitanţe, ordine de plată, bonuri fiscale, etc.);
- Administrezi şi întocmeşti documente comerciale (adrese, contracte, acte adiţionale, anexe, etc.);
- Emiţi facturi şi gestionezi plăţile la clienţi şi furnizori;
- Pregăteşti rapoarte financiare periodice;
- Respecţi şi implementezi standardele contabile şi reglementările financiare;
- Identifici şi implementezi soluţii pentru problemele contabile;
- Analizezi şi interpretezi datele financiare pentru a identifica posibile îmbunătăţiri;
- Gestionezi relaţia cu clienţii şi furnizorii în raport cu contractele active;
- Coordonezi şi gestionezi comenzile de aprovizionare şi de stoc;
- Gestionezi activitățile de resurse umane;
- Colaborezi cu conducerea și cu alți membrii ai echipei pentru a executa cu succes diverse sarcini.
Ce beneficii ai la noi?
- Primești un plan de integrare și dezvoltare profesională;
- Te dezvolți într-un mediu de lucru dinamic și profesional, alături de o echipă cu o vastă experiență;
- Ai un pachet salarial motivant, în funcție de performanța individuală;
- Ai oportunități de avansare și evaluare profesională la 6 luni;
- Vei avea prime de sărbători, bonusuri suplimentare pentru implicare în proiecte extra, servicii medicale private premium, decont pentru activitățile sportive, fructe și cafea de specialitate.
Descrierea companiei
Selectsoft este o companie de software ce crede în puterea antreprenorilor de a folosi tehnologia pentru a crea afaceri de succes prin performanță, monitorizare și control total al afacerii.
Este o companie 100% românească, fondată acum 15 ani la Baia Mare, cu clienți în România, dar și peste hotare.
Susține Proiectul de digitalizare a afacerilor din România prin implementarea soluțiilor software de gestiune de ultimă generație, dedicate afacerilor la început de drum, dar și celor în creștere accelerată, care doresc să-și gestioneze mai bine fluxurile de lucru, resursele și activitățile operaționale.