Pentru orice antreprenor, provocările din afaceri nu mai sunt de mult timp o surpriză. Trebuie să fii mereu pregătit pentru situații neprevăzute, cu soluții care să îți ușureze munca și să îți ofere ajutorul automatizat de care ai nevoie.
Ai un service auto și afacerea ta crește de la o lună la alta? Perfect! Însă începi să simți că nu mai faci față tuturor atribuțiilor pe care ți le-ai asumat de-a lungul timpului?
Avem soluția perfectă pentru tine și afacerea ta! Am dezvoltat o aplicație software care se potrivește ca o mănușă afacerii tale: Selectsoft-Service Auto.
Probabil că te întrebi, chiar în timp ce citești acest articol: „ce este acest soft, cum mă ajută pe mine și afacerea mea, de ce ar trebui să îl implementez în business-ul meu?”
Sunt întrebări firești la care venim cu răspunsuri concrete și pertinente care te vor ajuta să înțelegi cât este de important să automatizezi procesele din afacerea ta.
În primul rând, vrem să îți explicăm ce înseamnă această aplicație și cum te poate ajuta:
Ce este Selectsoft Service Auto?
Selectsoft Service Auto este un soft informatic care simplifică procesele întâlnite într-o astfel de afacere. Procesele simplificate fiind mai exact:
- deschiderea comenzii;
- recepția autovehiculului;
- stabilirea avariilor acestuia;
- procesele verbale;
- comandarea și gestionarea pieselor;
- introducerea lor în devize;
- evidența manoperelor pe mecanici;
- devizul final;
- emiterea unei facturi sau bon fiscal;
- etc.
Cum te ajută aplicația Selectsoft Service Auto în gestionarea service-ului auto?
Îți vei gestiona bine timpul de lucru și îți vei menține clienții mulțumiți prin rapiditatea cu care vei prelua comenzile din service.
Ca și în orice alt domeniu, și într-un service auto timpul este un element crucial, atât pentru tine și echipa ta, cât și pentru clienți. Ei nu vor să aștepte prea mult, iar tu vrei să îi servești pe toți în cel mai profesionist mod posibil.
Ei bine, aplicația vine în ajutorul tău și îți permite să introduci comenzile de service în baza de date foarte rapid și ușor. Operațiunile includ detalii despre garanție, postgaranție, asigurare, deviz, etc. Recepția unui autovehicul, înregistrarea avariilor și stocarea datelor clientului se face în doar câteva clickuri.
Vei putea lista chiar din aplicație procesele verbale de custodie sau bonul de lucru.
Mai mult, cu ajutorul acestui soft, întregul proces de gestiune a tuturor serviciilor și a produselor din service-ul tău vor fi actualizate în timp real și vei putea să le urmărești îndeaproape.
Vei avea control total asupra proceselor și informațiilor din service-ul tău
Recepțiile tuturor autovehiculelor care intră în service-ul tău vor fi stocate și segmentate astfel încât să ai mereu la dispoziție o evidență clară a lor.
Asta înseamnă că fiecare mașină va avea o fișă digitală dedicată care va conține toate detaliile de interes pentru reparația curentă sau reparații viitoare:
- piese recepționate;
- materiale necesare;
- detalii despre manoperă;
- echipa de lucru;
- deviz de lucru;
- etc.
Digitalizarea face posibilă accesarea în orice moment, cu ușurință, a istoricului complet al unei mașini care a trecut pragul service-ului tău.
Vei avea control financiar total asupra operațiilor din service
Programul stabilește automat și corect tarifele pentru serviciile și piesele necesare oricărui autovehicul. Va calcula automat prețul unei intervenții, iar apoi vei putea emite devizul final, factura sau bonul fiscal. Mai mult, aplicația îți oferă o viziune de ansamblu asupra intrărilor și ieșirilor de piese și a serviciilor oferite.
Îți vei gestiona eficient echipa
Accesul în aplicație se face pe bază de nume și parolă, fiecare utilizator având anumite drepturi de acces: administrator, magazioner, recepționer service, mecanic service, coordonator service, casier, etc. Fiecare dintre angajați își va folosi propriul cont unde vor nota detalii despre activitatea zilnică. Astfel, tu vei avea o viziune complexă despre performanța echipei tale și vei putea să aduci oricând îmbunătățiri modului de lucru.
Vei avea control asupra stocurilor
În orice afacere, stocul este un element sensibil la greșeli. La fel este și într-un service auto: nu îți poți permite greșeli când vine vorba de produsele pe care le ai în gestiune. Aplicația te ajută să ții o evidență clară a stocului pe diferite gestiuni, de exemplu: piese, materiale, etc., inclusiv gestiunea pieselor pentru comenzile date în lucru.
Aplicația face automat descărcarea stocului pe baza tuturor facturilor de vânzare, bonurilor fiscale și de consum, ca să consulți situația actuală a gestiunii tale. Rapoartele și situațiile se realizează extrem de ușor, într-un timp scurt.
Administrarea eficientă a afacerii tale oricând, de oriunde
Una dintre părțile cele mai frumoase ale aplicației este aceea că poți să o administrezi din orice colț al lumii, chiar și din concediul tău. Aplicația folosește ultima tehnologie a sistemului de baze de date MS SQL Server, sistem foarte rapid și sigur.
Exportul datelor în contabilitate
Pentru a ușura și eficientiza munca ta și a contabilului tău aplicația permite exportul datelor (recepții, vânzări, bonuri de consum, etc.) către diferite aplicații de contabilitate financiară cum ar fi: Winmentor, Saga, Contnet – Arhimedes, Ciel, etc.
Ai nevoie de mai multe informații? Colegii noștri îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te ajuta cu soluții de administrare eficientă a afacerii tale.
Scrie-ne la office@selectsoft.ro și îți vom răspunde cu cea mai mare plăcere!