Minunea Naturii | Sistem Software integrat pentru o afacere în armonie cu natura

Minunea Naturii | Sistem Software integrat pentru o afacere în armonie cu natura

Minunea Naturii oferă remedii naturale, alimente bio, detergenți ecologici și tot ceea ce este nevoie pentru un stil de viață sănătos, în trei locații fizice din Timișoara, dar și prin farmacia online. 

Conceptul s-a născut din pasiunea pentru sănătate și din dorința reală de a ajuta oamenii să fie mai sănătoși. Nu este doar o activitate de comerț, ci se pune accentul și pe educație și pe consilierea specializată a pacienților astfel încât aceștia să știe concret ce au de făcut pentru a-și păstra sau redobândi sănătatea.

În locațiile „Minunea Naturii” se găsesc farmaciști cu drag de natură, cu drag de plante, care recomandă remediile potrivite fiecărei persoane. Misiunea lor este mai presus decât a vinde produsele… Activitatea de zi cu zi presupune multă comunicare cu pacienții, în care li se adresează întrebări și li se oferă informații referitoare la produsele pe care le solicită sau provocările pentru care caută soluții.

Minunea Naturii este un concept nou și unic, este prima farmacie naturopata online și offline din România!

În urmă cu aproximativ 4 ani de zile căutam un soft de gestiune care să poată comunica cu site-ul nostru, să schimbe informații legate de stocuri, prețuri, vanzari, etc. Fără să pierdem din alte funcționalități de care avem nevoie (sistem de carduri de fidelitate, gestiunea stocurilor, vânzări fizice în mai multe puncte de lucru, sistem de recepții complex, calcul de necesar achiziții, gestiunea creanțelor către furnizori, etc.). Lista completă nici nu o pot reda, sunt foarte multe funcții de care avem nevoie.

Adrian Ienin | Minunea Naturii
Provocarea

Activitatea echipei Minunea Naturii este axată pe dialog, analiză și consultanță. Scopul: experiența pacienților este una de înțelegere și recomandări personalizate, nu o simplă achiziție. 

Deoarece activitatea se desfășoară în multiple locații, este necesară o gestiune clară a produselor, cu o evidență în timp real de actualizare a stocurilor și a transferului între locații. Fluxul ridicat de vânzări presupune o soluție care să eficientizeze gestiunea produselor de la recepția lor, calculul prețului de vânzare, până în momentul vânzării. 

Magazinul Online oferă pacienților remediile potrivite provocărilor cu care se confruntă, clasificând produsele în funcție de diferite tipuri de afecțiuni. Experiența online trebuie să se ridice la cea din farmaciile fizice nu doar la nivel informativ, ci și operațional, cu un proces de selecție, identificare și cumpărare fără probleme. 

Rămâne partea logistică, de organizare și analiză de date, la care orice manager are nevoie de acces rapid, independent de oră și locație. O soluție care să se adapteze stilului de viață al unui manager activ, deseori în deplasări, întâlniri, parteneriate și negocieri. O aplicație la care să apeleze atât la final de lună pentru o situație generală sau calcule mai avansate, dar și pentru o verificare rapidă de pe telefonul mobil, pentru o informație de care are nevoie poate într-o convorbire. O infrastructură detaliată, completă și structurată pentru toate datele financiare care descriu starea afacerii.  

Un alt aspect pe care l-am văzut ca avantaj, a fost faptul că SelectSoft are posibilitatea ca întreaga bază de date să fie online, astfel încât dacă un computer dintr-o locație se defectează, nimic nu este afectat, deoarece totul este salvat în cloud.

Adrian Ienin | Minunea Naturii
Soluția

Evidența produselor presupune gestiunea acestora încă din momentul recepției. Soluția Selectsoft oferă un nomenclator structurat de produse, în care farmacistul introduce și organizează caracteristicile care îl vor ajuta în procesul de vânzare: denumire, cantitate, poze, prețuri, discount-uri și promoții, etc. 

Pentru eficientizarea recepției și o evidență corectă a vânzărilor, s-au configurat reguli de calcul al prețului de vânzare, care vizează adaosul potrivit fiecărui produs în funcție de prețul de intrare. 

Gestiunea activității în mai multe locații este o adevărată provocare, în special în perioade cu trafic ridicat de vânzări și solicitări de produse. Transferul de produse între gestiuni eficientizează procesul de vânzare, oferind farmaciștilor siguranța și timpul de care au nevoie pentru o aprovizionare care să răspundă cerințelor pacienților.  Transferul se face la „un click” și simultan pe mai multe avize in același timp, astfel încât timpul alocat de către farmacist sau recepționer acestui proces să fie cât mai mic.

Activitatea farmacistului rămâne concentrată pe experiența pacientului, susținut fiind de interfața de vânzare a soluției Selectsoft. Fiecare produs este identificat și introdus rapid, prin scanarea codurilor de bare, ideal pentru momentele zilei cu trafic mare, când fluidizarea procesului de vânzare este mai mult decât necesară. 

Pentru o gestiune completă, a fost necesară sincronizarea comenzilor online cu stocul și activitatea din farmaciile fizice. Integrarea magazinului online cu sistemul de gestiune facilitează actualizarea stocurilor în timp real. Indiferent de oră și locație, produsele comandate de către clienți vor fi integrate automat în gestiunea Selectsoft. Astfel, odată finalizată comanda pe site de către client, comanda este preluată automat în sistem cu toate datele importante: nume, produsele selectate cu toate caracteristicile: preț, ofertele promoționale, informații de livrare, precum și alte detalii pe care clientul le introduce în comandă. 

Transferul de la softul vechi la Selectsoft a mers foarte lin, țin minte că nici măcar nu am fost în localitate, ci eram plecat în concediu și totul a mers lin.

Adrian Ienin | Minunea Naturii

Așteptarea multor antreprenori este să găsească softul perfect construit exact după nevoile lor. Din păcate acesta nu exista, dar este important mai degrabă să găsim un soft perfectibil care sa poată fi adaptat și customizat nevoilor fiecăruia.

Adrian Ienin | Minunea Naturii

Pentru un manager care dorește să rămână mereu la curent cu starea afacerii, am implementat aplicația mobilă de raportare dedicată exclusiv managerilor. Sunt accesate în câteva secunde informațiile necesare: statusul stocului, situația vânzărilor, termene de expirare, profitul, restanțe. Prin integrarea realizată între modulele și soluțiile Selectsoft, datele sunt actualizate, astfel indicii de pe telefon redau activitatea în timp real atât din locațiile fizice, cât și din farmacia online.

Rezultatul

De-a lungul timpului s-au făcut diverse actualizări și dezvoltări customizate pentru noi care ne-au sporit eficiența și au redus munca manuală. Mereu se lucrează la soft și dorind sa automatizăm cât mai mult procesele este nevoie de o comunicare permanentă dar până acum am colaborat foarte bine cu Selectsoft. Ce mi-a plăcut și îmi place cel mai mult este faptul că este în continuă dezvoltare și nu am auzit niciodată răspunsul: „Nu se poate!” Ci mereu a fost vorba de faptul că „se poate dar este nevoie de timpul X și resursele Y”.

Adrian Ienin | Minunea Naturii

Selectsoft se adresează unui proces de vânzare complex, în care rolul principal al specialistului rămâne cel de farmacist sau consultant naturopat. 

Oferim un sistem de gestiune a vânzărilor și fluxului de lucru în care farmacistul să livreze maxim de randament, iar managerul să beneficieze de informațiile care fac diferența în analiza afacerii și luarea deciziilor. 

Procesul de vânzare este eficientizat prin identificarea și introducerea rapidă a produselor, cu toate caracteristicile sale. Recepția produselor este simplă, într-un nomenclator personalizat și structurat, cu reguli prestabilite de calcul automat al prețurilor. Activitatea pacienților virtuali este sincronizată cu cea a pacienților din farmaciile fizice, iar stocul se sincronizează în timp real și transferul produselor între gestiuni se realizează în secunde. Facturarea comenzilor online se realizează automat, eliminându-se timpi de lucru inutili și posibilitatea erorii umane

Selectsoft Mobile Manager răspunde nevoii de mobilitate și acces la indicii afacerii în timp real. 

Soluția noastră software se dezvoltă continuu, în paralel cu conceptul și afacerea naturopată Minunea Naturii.  Echipa de suport și programare răspunde solicitărilor de utilizare a soluției, oferind modalități noi de eficientizare a unui flux de lucru tot mai dinamic prin personalizări și configurări specifice, dar și dezvoltarea unor noi funcționalități pe măsură ce afacerea scaleză.

Volumul de lucru și cantitatea de date a crescut de-a lungul timpului astfel încât, la un moment dat, programul de gestiune funcționa uneori mai greu. Dintr-o scurtă discuție cu cei de la SelectSoft am identificat soluția optimă și am implementat-o astfel încât acest impas a fost depășit, spre bucuria farmaciștilor și gestionarilor.

Adrian Ienin | Minunea Naturii

Profilul afacerii tale este similar? Investește acum în eficientizare și control. Doar așa poți câștiga timp. Timp pentru tine, timp pentru creștere!

Related Posts