Selectsoft | Simplifică aprovizionarea cu modulul de Comenzi de Achiziție

Selectsoft | Simplifică aprovizionarea cu modulul de Comenzi de Achiziție

În contextul actual al afacerilor, gestionarea eficientă a procesului de achiziții este esențială pentru optimizarea timpului și a efortului depus în acest sens. 

Modulul Comenzi de Achiziție este un component important în sistemele de management al resurselor întreprinderii (ERP), oferind instrumentele necesare pentru gestionarea și optimizarea procesului de achiziții. 

Datorită modulului de Comenzi de Achiziție Selectsoft, gestionarea achizițiilor devine rapidă și eficientă. Acest modul permite crearea listei de produse care urmează să fie comandate dintr-un singur ecran al sistemului, cu posibilitatea de a edita statusul comenzilor și de a transforma comanda într-o factură de achiziție.

Caracteristici și avantaje esențiale

Lista de produse care urmează să fie comandată este centralizată într-un singur loc în programul de gestiune Selectsoft, oferindu-ți o evidență clară și actualizată în timp real a statusului comenzilor.

Odată livrată marfa, comanda se finalizează prin facturare parțială sau finală.

Acest modul oferă o evidență clară asupra achizițiilor de la furnizori, permițându-ți să obții cele mai bune prețuri și oferte pentru produsele pe care le comercializezi.

În momentul generării unei comenzi dintr-o comandă de achiziție, vei putea vedea toți furnizorii de la care s-a achiziționat fiecare produs.

De asemenea, sistemul de gestiune va recomanda ultimul furnizor de la care s-a făcut achiziția, la cel mai mic preț.

În cazul în care recomandarea oferită de soft nu este pe placul utilizatorilor, furnizorul poate fi schimbat cu orice alt partener introdus în sistemul de gestiune.

Totodată, vor fi disponibile mai multe informații aferente fiecărui furnizor, precum prețul și data achiziției fiecărui produs, oferindu-ți un control și o vizibilitate completă asupra istoricului achizițiilor.

Beneficiile modulului de Comenzi de achiziție

1. Reducerea timpului și costurilor operaționale – automatizarea procesului de achiziție îți economisește timp și reduce costurile asociate gestionării manuale.

2. Evidență în timp real – ai acces la informații actualizate despre statusul comenzilor și stocurilor, permițându-ți să iei decizii rapide și informate.

3. Control sporit – poți monitoriza și gestiona eficient toate aspectele procesului de achiziție, asigurând conformitatea cu politicile interne și maximizând eficiența operațională.

4. Optimizarea costurilor – prin centralizarea informațiilor despre furnizori și achiziții, poți negocia mai eficient și poți alege întotdeauna cele mai avantajoase oferte.

Maximizati eficienaa aprovizionarii cu interfata inovatoare a modulului de comenzi de la Selectsoft

Cu funcționalități avansate de gestionare, vizibilitate în timp real și flexibilitate în alegerea furnizorilor, acest modul îți oferă tot ce ai nevoie pentru a transforma procesul de achiziție într-un avantaj competitiv. 

Implementarea modulului de comenzi de achiziție de la Selectsoft este un pas esențial către eficientizarea și digitalizarea operațiunilor tale de aprovizionare, fiind instrumentul perfect pentru a simplifica și optimiza procesul de aprovizionare. 

Discută cu unul dintre experții echipei noastre pentru a afla mai multe detalii.

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *