O soluție software pentru o servire ca la carte

O soluție software pentru o servire ca la carte

Implementarea unei soluții complete bar-restaurant care fluidizează procesul de preluare comenzi și reduce timpul de așteptare al clienților La Pălincie.

DESPRE CLIENT

Situat în centrul vechi al orașului, La Pălincie are un renume printre clienții acestei zone și cei din împrejurimi. Fondată în urmă cu câțiva ani de creatorii celebrei pălinci Zetea, La Pălincie este o afacere condusă cu pasiune de membrii familiei de peste trei generații. Pălinca Zetea este creată după o rețetă proprie, brevetată și are o istorie de peste 100 de ani. Cunoscută și peste hotare, țuica este servită de o echipă specializată în îmbinarea gustului intens cu preparatele diversificate din meniu.

PROVOCAREA

Dezvoltarea accelerată a restaurantului La Pălincie a atras locuitorii orașului în ritm alert cu preparate delicioase și pălincă Zetea. Însă au început să apară probleme de servire din cauza faptului că vechiul lor program de gestiune restaurant nu mai făcea față numărului mare de comenzi.

Cum fluxul de clienți a crescut neîncetat, și timpul de servire a trecut prin aceeași creștere. Prin urmare, La Pălincie și-a dorit micșorarea timpului de servire pentru a-și menține clienții mulțumiți și pentru a câștiga teren în fața competiției.

Metodele tradiționale de preluare a comenzii, adică pixul și hârtia, nu sunt la fel de exacte ca tehnologia de ultima generație. Așadar, restaurantul La Pălincie și-a dorit ca preluarea comenzilor de către ospătari să fie corectă, ușoară și eficientă.

Restaurantul La Pălincie dispune de un spațiu generos de luat masa, de o terasă primitoare și de două baruri. Această așezare a cauzat probleme în comunicarea eficientă dintre angajați. Clientul nostru a avut nevoie de un soft gestiune restaurant care să îmbunătățească felul în care membrii echipei lucrează împreună pentru o servire impecabilă.

O altă problemă cu care restaurantul s-a confruntat a fost rulajul mare de stocuri și lipsa unui sistem coerent de gestionare a lor. Controlul afacerii a devenit astfel o misiune imposibilă.

Soluția bar-restaurant folosită anterior nu oferea managerilor posibilitatea de a analiza date esențiale. Ei nu știau ce și cât se vindea cu exactitate. Așadar, nu puteau lua decizii de business bune.

SOLUȚIA PROPUSĂ

Ca răspuns la nevoile clientului La Pălincie am implementat GestSEL – Software bar-restaurant, împreună cu aplicațiile Mobile Waiter și Kitchen Module, dedicate ospătarilor și bucătarilor. Această soluție completă se potrivește oricărui bar-restaurant cu un număr mare de clienți.

Software-ul implementat de noi a redus considerabil timpul de servire. Prin aplicația Mobile Waiter, am dotat fiecare ospătar cu câte o tabletă pentru preluarea rapidă a comenzilor. Acestea comunică cu monitorul  pe care l-am instalat în bucătărie și aplicatia Mobile Kitchen, precum și cu imprimantele din cele două baruri.

Astfel, când un ospătar preia o comandă nu este nevoit să se deplaseze până la bucătărie. Tableta ospătarului transmite automat comanda bucătarului. Acesta începe prepararea comenzii. Când mâncarea e gata să fie preluată, el notifică ospătarul prin Mobile Kitchen.

Tabletele permit comunicarea corectă și eficientă dintre client, ospătar și bucătărie în timp real. Comenzile se preiau acum direct de la masa clienților într-un mod mai profesional și elegant. Clientul are încredere că va primi exact ceea ce a comandat. În aplicația de pe tabletă, ospătarul vede meniul format din imagini, prin urmare preluarea comenzilor este facilă și fără erori.

Barmanii și ospătarii au posibilitatea de încasare a comenzii prin diferite metode de plată – numerar sau card. În plus, există posibilitatea de generare a facturilor direct din notele de plată, la cererea clientului.

Datorită faptului că fiecare angajat folosește soluția software bar-restaurant implementată, comunicarea în spațiului restaurantului nu mai este o problemă. Mai mult, când un ospătar preia o comandă de băuturi folosind aplicația de pe tabletă, bonul de comandă este listat automat la bar. Barmanul poate începe prepararea comenzii în același moment. Acest lucru reduce durata de așteptare a clientului și oferă o comunicare mult mai eficientă între angajați.

Soluția implementată ajută managerii restaurantului să își controleze eficient afacerea. Softul generează rapoarte de gestiune restaurant complexe și permite verificarea situației pe ospătari, mese, în diferite intervale de timp etc. Managerii pot verifica în orice moment numărul de comenzi onorate, în funcție de oră sau de poziția meselor în restaurant. Ei pot să verifice discount-urile oferite pe fiecare notă de plată de către ospătar, pentru o contabilitate restaurant eficientă. Datele analizate permit luarea unor decizii mai bune de business care să facă afacerea și mai profitabilă.

Managerii pot să modifice planul de mese direct în aplicație în funcție de spațiul disponibil în restaurant. De asemenea, ei pot să seteze anumite restricții pentru ospătari, cum ar fi blocarea stornărilor, imposibilitatea de a vedea rapoartele de vânzări etc. Controlul afacerii poate fi făcut acum cu ușurință de oriunde și de oricând.

REZULTATUL

Felul în care se realizează servirea într-un bar sau restaurant joacă un rol foarte important în viitorul afacerii. După implementarea soluției, procesele din bar și restaurant au devenit mai fluide. Comunicarea dintre ospătari, bucătari și barmani a devenit mai ușoară și mai rapidă. Ca rezultat, timpul de așteptare al clienților a scăzut considerabil.

Restaurantul La Pălincie funcționează eficient din toate punctele de vedere. Fiecare angajat folosește aplicația și echipamentele oferite fără probleme.

Managerii au parte de o aplicație personalizată, care le permite controlul total al stocurilor existente, urmărirea activității personalului și transferul de informații direct în aplicațiile de contabilitate. Toate aceste procese pot fi urmărite de oriunde, în timp real.

Related Posts