Cum să vinzi mai mult și mai eficient

Cum să vinzi mai mult și mai eficient

Implementarea unei soluții complete care optimizează gestionarea stocurilor și fluidizează procesul de vânzare în cadrul magazinelor La Doi Pași din zona de Nord-Vest.

DESPRE CLIENT

Cu peste 1000 de magazine în toată țara, La Doi Pași este o franciză de succes prezentă în cele mai accesibile locații pentru clienții săi. A fost creată în 2012 de Metro Cash&Carry pentru a sprijini afacerile locale și cele de familie. Fie că vorbim despre zona urbană sau rurală, magazinele La Doi Pași aduc aproape de consumatori produse foarte cunoscute dintr-un sortiment variat de articole.

PROVOCAREA

Aflate la început de drum, cele mai noi magazine La Doi Pași din zona de Nord-Vest a României au avut nevoie de un soft de gestiune pentru a da startul activității. Fiind vorba de magazine comerciale, și-au dorit ca procesul de vânzare să fie unul fluid, rapid și eficient. Un element esențial deci a fost evitarea supra-aglomerării magazinului din cauza unui proces de vânzare greoi.

Ca orice afacere care are un rulaj mare de marfă, fiecare magazin a avut nevoie să aibă un control amănunțit și riguros al stocului, cu informații actualizate în timp real.

Pentru a lua decizii de business în cunoștință de cauză, și-au dorit un program de gestiune care să genereze rapoarte de vânzări complexe, dar ușor de înțeles. Managementul La Doi Pași crede cu tărie că un control eficient al afacerii se face doar pe baza cifrelor și al deciziilor susținute de aceste cifre.

De asemenea, magazinele și-au dorit să primească ajutor continuu, pentru a fi siguri că activitatea nu le este întreruptă din cauza problemelor de natură tehnică. 

SOLUȚIA PROPUSĂ

Ca răspuns la toate nevoile de business ale magazinelor La Doi Pași am propus și implementat GestSel Gestiune Stocuri împreună cu modulul Pos Magazin. Software-ul de gestiune este complet și suficient pentru a asigura activitatea oricărui magazin comercial cu un rulaj mare de marfă.

Procesul de vânzare rezultat este un rapid și eficient datorită echipamentelor cu care am dotat fiecare punct de lucru: calculatoare performante, cititoare de coduri de bare, case de marcat – toate ușor de folosit inclusiv de personalul nou. Am oferit imprimante pentru etichetarea produselor, cântare electronice, dar și dispozitive afișaj client, pentru transparență totală în relația cu clienții magazinelor. Softul funcționează perfect cu toate echipamentele și este intuitiv, extrem de ușor de utilizat.

Controlul amănunțit al stocurilor se face prin GestSel Gestiune Stocuri. Softul înregistrează aprovizionările, vânzările și încasările. Drept urmare, stocul este actualizat în timp real și poate fi consultat oricând de către manager sau de către orice angajat care are această responsabilitate.

Programul gestiune magazin implementat generează rapoarte complexe care asigură un control eficient al afacerii. Bazate pe automatizare, rapoartele redau situația vânzărilor, încasărilor, gestiunii sau situația contabilă după indicatorii stabiliți de manager. Ele permit generarea listelor cu produse pe cale de expirare sau topul celor mai bine vândute produse, toate sub formă de grafice ușor de citit și înțeles. Mai mult, aplicația are o funcție esențială de aprovizionare. Cu ajutorul ei se pot face comenzi către furnizori foarte rapid și ușor direct din soft, deoarece toate informațiile despre vânzări și stocuri sunt la îndemână.

Soluția implementată este stabilă și nu se blochează. Softul pentru gestiune magazin poate fi configurat să funcționeze online, dar și offline. În cazul magazinelor La Doi Pași funcționarea nu depinde de conexiunea la Internet.

Mai mult, am oferit gratuit fiecărui magazin aplicația GestSel Mobile, cunoscută ca aplicația managerului. Prin intermediul ei, managerii pot verifica situația vânzărilor în timp real și pot genera inclusiv un inventar. Ea poate fi accesată oriunde, oricând, astfel managerii își pot controla foarte ușor afacerea de la distanță.

Panoul de vânzare utilizat în magazinele La Doi Pași

Fiecare magazin beneficiază de mentenanță oferită de o echipă de specialiști care pot fi contactați la un număr unic de asistență. Astfel, am oferit siguranța continuării activității în condiții optime în orice moment din zi.

REZULTATUL

După implementarea softului magazin propus de noi, procesul de vânzare a devenit fluid, contribuind la creșterea vânzărilor și a satisfacției clienților La Doi Pași.

Fiecare magazin La Doi Pași funcționează la capacitate maximă: toți angajații utilizează cu ușurință softul de gestiune, dar și echipamentele din magazin.

Managerii controlează afacerile de oriunde și pot lua decizii documentate, în timp real, care să ajute la dezvoltarea magazinelor pe toate planurile.

Related Posts