Cum să îți câștigi clienții încă de la început – STUDIU DE CAZ

Cum să îți câștigi clienții încă de la început – STUDIU DE CAZ

Implementarea unei aplicații software complete care sprijină gestionarea și controlul afacerilor la început de drum.

DESPRE CLIENT

Specialiști ai preparatelor de excepție, Trio – Artisan Bakery & Café își atrage clienții cu produse care ne amintesc de copilărie. Pâinea realizată din ingrediente naturale (apă, făină și sare, fără aditivi), vine în completarea produselor proaspete de patiserie. Având o locație centrală și emanând un miros de pâine coaptă de la depărtare, pragul brutăriei moderne este călcat în fiecare zi de persoane care caută gustul autentic al pâinii. Mai mult, aici vin și cei care doresc să savureze o cafea într-un loc select.  

PROVOCAREA

Trio – Artisan Bakery & Café este o afacere condusă de oameni cu viziune, care și-au dorit să ofere un altfel de experiență pentru o brutărie. Primul lucru de care au avut nevoie a fost o soluție prin care procesul de vânzare să devină rapid, fluid, plăcut, total diferit față de o brutărie obișnuită. În plus, și-au dorit și controlul total al afacerii. 

Fiind un business care și-a deschis recent locații noi, estimarea corectă cantității de marfă necesară a fost o provocare. Au avut nevoie de o aplicație software care să permită controlul total și atent al stocurilor, mai ales ținând cont că majoritatea materiei prime, dar și produsele finite sunt perisabile.  

Ca orice afacere la început de drum, Trio Artisan Bakery & Café au avut nevoie de o soluție software care să le susțină activitatea timpuriu: să îi ajute să își controleze eficient stocurile, să genereze rapoarte complexe care să redea în cifre toată activitatea zilnică, lunară etc.

SOLUȚIA

Ca răspuns la toate nevoile de business ale clientului Trio – Artisan Bakery & Café am propus și implementat aplicația software completă SelectSOFT Gestiune stocuri și SelectSOFT Bar Restaurant

În urma implementării soluției propuse, Trio – Artisan Bakery & Café a reușit să ofere clienților o experiență unică de cumpărare. Am dotat locația cu un echipament de tip cântar care este interconectat cu aplicația software. Cum se derulează acesta? Clientul își alege produsele dorite, operatorul le așază pe cântar și selectează produsul. În acest moment, produsul apare deja pe POS, interfață pe care se pot vedea cantitatea și prețul. Practic, se alcătuiește automat o listă de vânzare. Operatorii nu mai sunt nevoiți să scaneze produsele sau să introducă manual un cod de bare. Astfel, am eliminat complet erorile din procesul de vânzare și l-am fluidizat.

Unele produse comercializate de Trio sunt preparate pe baza de rețete personalizate ale locației. Fiecare rețetă există în aplicația software. Astfel, atunci când se vinde un produs fabricat după o anume rețetă, stocul materiei prime care compune produsul final este scăzut în mod automat din sistem de către aplicația de gestiune. Prin urmare, stocul este permanent actualizat și corect. 

Pentru a completa experiența clientului și a face procesul de servire mai transparent, Trio – Artisan Bakery & Café a optat pentru o extensie de monitor client. Interfața oferă informații referitoare la cantitate sau denumire produs pe un ecran dedicat clientului. Prin urmare, clientul poate vedea în timp real ce cumpără și poate face rectificări dacă este necesar. 

Ca pentru orice afacere care e la început la drum sau care își deschide o nouă locație cu un nou public, gestiunea stocurilor e vitală. Aplicația software pe care au ales-o însă le oferă un control riguros al intrărilor și ieșirilor. Oferă situații detaliate cu privire la vânzări astfel încât managementul urmărește îndeaproape produsele care au popularitate mare. Drept urmare, au reușit și să reducă și numărul produselor care sunt aruncate din cauza gradului ridicat de perisabilitate. 

Încă de la implementarea soluției, echipa s-a obișnuit cu felul în care aceasta funcționează. Interfața este intuitivă și ușor de înțeles pentru oricine. Pe scurt, pentru a efectua o anumită operație este de ajuns o simplă apăsare de buton. 

Mai mult, managerii au primit acces gratuit la o aplicație proprie dedicată lor – Mobile Manager. Acest modul poate fi accesat de pe orice tip de telefon mobil și permite o mai bună gestionare a afacerii, de la distanță în timp real, din orice loc. Chiar și atunci când nu sunt prezenți fizic în locație, cu ajutorul Mobile Manager ei pot vizualiza vânzările și încasările, pot realiza inventarul și pot consulta stocul de produse. Pe scurt, aplicația le oferă controlul total al afacerii de pe un dispozitiv mobil. 

În plus, pentru manageri am creat Dashboard-ul, un panou comprehensiv care redă rapoarte complexe legate de performanța afacerii. Informațiile sunt prezentate sub formă de grafice ușor de înțeles, care oferă o viziune de ansamblu dintr-o privire. 

REZULTATUL

După implementarea aplicației software complete, experiența clienților în Trio – Artisan Bakery & Café a fost diferită față de brutăriile clasice, obișnuite. Procesul de vânzare a devenit mai fluid, mai rapid și mai corect, lucru care a contribuit la creșterea ratei de întoarcere a clienților în locație. 

Related Posts