Cum sa gestionezi cu maximum de eficienta problemele dintr-un depozit

Cum sa gestionezi cu maximum de eficienta problemele dintr-un depozit

Atunci cand depozitul tau se extinde si volumul de marfa este tot mai mare, ai nevoie de oameni noi pentru a putea asigura bunul mers al intregii activitati.

Marfa pe care o gestionezi este intr-o continua miscare pentru ca numarul comenzilor este in continua crestere.

Dar ce se intampla atunci cand volumul de munca este deja prea mare, iar angajatii nu mai fac fata? Posibilitatea de eroare umana creste, receptiile se dau peste cap, produsele se ratacesc si inventarul anual devine un adevarat carusel.

Oamenii tai au activitate constanta: ei primesc marfa, o inregistreaza in sistem, o aseaza pe rafturile potrivite. Apoi pregatesc colete pentru clienti, verifica valabilitatea produselor, se ocupa de retururi, etc. Ce se intampla atunci cand ei gresesc? Noi credem ca, atunci cand vine vorba de un depozit, raspunsul e: haos.

Cele prezentate mai sus sunt situatii pe care tu le cunosti la fel de bine ca orice alt antreprenor care are un depozit. Inevitabil te lovesti de ele atunci cand afacerea ta cunoaste o crestere semnificativa a comenzilor si a receptiilor de marfa.

 Cum poti rezolva problemele din depozitul tau?

GestSEL Gestiunea Stocurilor te ajuta sa remediezi erorile cauzate de oboseala sau neatentia angajatilor sau din cauza volumului mare de comenzi. Iti ofera in orice moment o imagine clara, de ansambu, asupra depozitului. Cu ajutorul automatizarilor pe care le ofera soft-ul, toate procesele sunt optimizate si cresc eficienta activitatilor din depozitul tau.

Cum te ajuta aplicatia?

Receptia produselor se face usor, de catre oricare angajat

Riscul de a se produce greseli este extrem de mic atunci cand te bazezi pe o aplicatie mobila. Atunci cand primesti marfa in depozitul tau, cititoarele mobile scaneaza fiecare produs la intrarea in depozit. Calculul stocurilor se face automat, fara a fi nevoie de verificarea manuala angajatilor.

Depozitul va fi organizat pana in cele mai mici detalii

Fiecare produs care intra in depozitul tau va avea in aplicatia o pagina dedicata unde poti sa completezi date cum ar fi denumirea completa, grupa din care face, furnizorul lui, data de expirare si orice alta caracteristica ce poate fi configurata. De asemenea, poti sa notezi si care va fi pozitia lui in depozit: pe ce raft, rand etc. Deci, atunci cand ai nevoie de orice produs, il cauti in aplicatie si automat vei sti unde sa il gasesti in depozit.

Stocul va fi actualizat in timp real

Pentru ca volumul de marfa este tot mai mare, este extrem de important sa ai o evidenta clara si mereu actualizata a stocului de marfa din depozitul tau. In doar cateva clickuri poti consulta volumul de produse de care dispui. Vei sti astfel cum sa gestionezi comenzile, astfel incat sa nu supra-aglomerezi spatiul din depozit.

Realizarea inventarului

Inventarul devine usor atunci cand ai o aplicatie software care controleaza toate operatiunile dintr-o afacere! Ai acces oricand la toate intrarile de marfa, dar si la iesiri sau alte situatii speciale prin care marfa a trecut. Aplicatia iti spune exact cate produse si de care tip mai ai, iti spune chiar si unde sa le gasesti in depozit! Asa ca ziua de inventar se rezuma la numararea produselor si la socializare intre colegi.

Rapoarte si situatii

Gestionarea actelor importante va deveni extrem de usoara datorita automatizarilor. In orice moment poti vizualiza si lista rapid stocurile produselor dupa criteriile de selectie dorite (cum ar fi dupa denumire, cod, furnizor, data receptiei etc.). Poti sa emiti lista produselor care urmeaza sa expire (o functie necesara pentru produsele cu termen de valabilitate), rapoarte de gestiune, situatii pe vanzari si multe altele. Prin aceasta aplicatie poti inclusiv sa monitorizezi rapoartele facturilor neachitate, neincasate de catre clienti sau furnizori.

Administrarea afacerii tale de la distanta

Acum te poti bucura de vacantele tale pentru ca GestSel iti ofera mobilitate si posibilitatea de a-ti administra afacerea de pe dispozitive multiple, de oriunde. Datorita internetului si aplicatiei GestSel, vei putea monitoriza in orice moment toate informatiile despre produse, vanzari si alte rapoarte din depozitul tau.

Acestea sunt doar cateva dintre functiile principale ale soft-ului. Daca esti curios si vrei sa afli mai mult despre aceasta aplicatie, asteptam sa ne contactezi la office@selectsoft.ro

Impreuna, crestem afacerea ta!

Related Posts