Când schimbi soluția software a unui restaurant?

Când schimbi soluția software a unui restaurant?

Există multe provocări cu care se confruntă un proprietar de restaurant. Optimizarea servirii, fidelizarea clienților și simplificarea felului în care angajații lucrează sunt doar câteva exemple. Antreprenorii au parte zilnic de aceste provocări. 

Pe lângă acestea, alegerea soluției informatice potrivite tipului tău de afacere nu pare mereu o prioritate. Înlocuirea softului vechi nici pe atât. Mulți antreprenori sunt de părere că dacă soluția pe care o au deja funcționează, nu este nevoie ca ea să fie înlocuită. 

Atunci ne întrebăm: care este momentul oportun pentru a-ți schimba soluția informatică pe care o folosești în afacerea ta? Când știi că softul pe care îl folosești e deja uzat și nu te mai ajută?

1. Când vrei o soluție fiabilă

Multe restaurante au parte de un rulaj mare de clienți. Acesta este un motiv de bucurie pentru antreprenori, dar de cele mai multe ori soluțiile învechite nu pot face față cu succes clienților. 

Implementarea unui software restaurant te ajută din mai multe puncte de vedere. În primul rând, ospătarii preiau comenzile mult mai ușor și rapid. Clienții nu sunt nevoiți să aștepte minute bune pentru a fi serviți. Odată ce este preluată de la masa clientului, comanda este transmisă direct în bucătărie.   

În al doilea rând, soluțiile învechite funcționează cu echipamente învechite. Acestea au tendința de a se încălzi, lucru care face manevrarea lor greoaie. Soluțiile fiabile de ultimă generație pot să funcționeze ore în șir fără probleme. Comenzile clienților pot fi preluate astfel fără probleme, iar ospătarii nu sunt nevoiți să improvizeze în cazul opririi echipamentelor. 

De asemenea, soluțiile software restaurant actuale funcționează în condiții de siguranță odată ce sunt instalate. Datele stocate nu se pierd ușor și acestea ajută ulterior în crearea diferitelor rapoarte. 

2. Când vrei să îți crești vânzările 

Atunci când soluția software restaurant folosită te împiedică efectiv să vinzi mai mult, e cazul să o schimbi. Cum te poate încurca? 

  • softul funcționează greoi și se blochează des
  • durează prea mult timp să preiei comenzile
  • softul nu îți oferă posibilitate de fidelizare a clienților prin oferirea discount-urilor

Dacă ai investit în bucătărie până acum, sau în personal calificat, nu este neapărat să ai succes garantat. Mai ales dacă nu ai grijă de ce părere au clienții la „capitolul” servire. Un soft gestiune bar restaurant este profesional și în pas cu avansurile tehnologice. Ca rezultat, avansurile tehnologice vor completa servirea rapidă și calitativă pe care le-o oferi clienților tăi. Cum? Le vei oferi o experiență culinară completă, de la mâncare bună până la servire ireproșabilă. Ei se vor întoarce constant pentru aceeași experiență și aceleași (sau mai multe) preparate.

3. Când vrei să oferi experiențe de calitate 

Pentru că am vorbit mai sus de experiența clientului, aprofundăm și mai tare subiectul în continuare. Asta pentru că sigur vrei ca restaurantul tău să fie diferit de competitori. Și cum altfel poate să facă asta dacă nu printr-o experiență culinară totală și memorabilă? 

E necesară o clarificare despre ce înseamnă o experiență culinară totală și memorabilă. Când spunem asta, ne referim la situația în care un client care îți calcă pragul și comandă ceva din meniu. Comanda îi este preluată repede și corect. Ospătarii comunică în timp real cu bucătării. Bucătarii preiau instant comanda și încep pregătirea ei. Când mâncarea e gata, ospătarii sunt notificați în timp real. Mâncarea e servită caldă și în timp record la masa clientului. Asta înseamnă o experiență totală și memorabilă.

Dacă soluția software restaurant pe care o folosești în prezent nu face toate lucrurile enumerate mai sus, e cazul să o schimbi. Cealaltă variantă (mai nefericită) e cea în care clienții te schimbă pe tine.  

Vrei să explorezi toate opțiunile unei astfel de soluții? Aruncă o privire peste GestSel Bar-Restaurant. Dacă vrei mai multe detalii sau vrei să vezi cum funcționează, ne poți scrie oricând pentru un demo gratuit

Nu uita: vechea metodă de preluare a comenzilor, cu pixul și hârtia, poate lăsa un gust amar clienților tăi, la propriu și la figurat. Plus că cel mai probabil competitorii tăi au trecut la următorul nivel. 

4. Când vrei să poți face schimbări legislative 

Știm cu toții că în țara noastră schimbările legislative sunt la ordinea zilei. Pentru a funcționa în parametrii legali ai nevoie de o soluție care să ofere suport și adaptabilitate permanentă. Acest lucru te scutește de amenzi și chiar de sistarea activității.

5. Când vrei un branding impecabil 

O soluție software învechită încetinește activitatea, enervează angajații, iar în final îți va alunga din clienți. Cum? Clienții tăi își dau seama foarte ușor dacă ceva nu funcționează în restaurantul tău. De ce mai multe ori, din păcate, își dau seama de asta pe cheltuiala și experiența lor proprie. Lucrul acesta îi va face să îți evite restaurantul, dar și să răspândească vestea și în cercurile lor de prieteni.

Un alt aspect interesant este acela că un software actual este echipat cu funcționalități de marketing. Îți oferă posibilitatea de a-ți surprinde clienții cu discount-uri, oferte speciale sau cupoane cadou. Astfel, îți vei putea integra eforturile de marketing cu softul de gestiune folosit pentru vânzare și administrarea afacerii. Rezultatul va fi o unitate totală la nivel de imagine (branding) a afacerii. 

Mai mult, un software actual nu doar că reglementează activitatea zilnică din restaurantul tău, dar te ajută și să iei decizii de business mai bune. El emite rapoarte detaliate în funcție de orice parametri ai tu nevoie: stocuri, vânzări, performanță a angajaților în orice interval de timp te interesează. 

Afacerea ta poate prospera dacă ai grijă să implementezi o soluție fiabilă, eficientă și modernă. Cu toate că poate părea o investiție, suma cheltuită se va amortiza în timp.

Related Posts